1. Uz sākumu
  2. Mans Go3 konts un konta iestatījumi
  3. Kāpēc mans Go3 konts nedarbojas?
  1. Uz sākumu
  2. Tehniskā palīdzība
  3. Kāpēc mans Go3 konts nedarbojas?

Kāpēc mans Go3 konts nedarbojas?

Ir vairāki iemesli, kāpēc var rasties situācija, kurā nav iespējams izmantot Go3 pakalpojumu. Tāpēc aicinām pārliecināties, vai ir izpildīti turpmāk norādītie nosacījumi, kā arī sekot ieteiktajiem soļiem:

  • Noformēts Go3 līgums pie kāda no mūsu sadarbības partnera: Tele2, Bite, Home3

Ja esi slēdzis līgumu pie kāda no mūsu sadarbības partnera, aicinām visos jautājumos par konta statusu vērsties, pie viņiem, sazinoties ar viņu klientu apkalpošanas komandu.

  • Tu atcēli pakalpojumu:

iespējams esi pārtraucis abonēt Go3 pakalpojumu, tāpēc aicinām pārliecināties sadaļā “Abonements” zem “Informācija par plānu” kad beidzas līguma termiņš, izmantojot interneta pārlūkprogrammu. Ja tas ir beidzies, aicinām to atjaunot, pieslēdzot jaunu plānu.

Pastāv iespēja ielogoties Go3 kontā, neskatoties uz to, ka tarifa plāns ir atslēgts.

  • Neesi veicis apmaksu par pakalpojumu:

a) ja apmaksu par Go3 veic izmantojot pārskaitījumu no bankas konta, aicinām pārliecināties vai maksājums ir veikts un sekmīgi izpildīts. Kā arī pārbaudi, vai saņēmēja rekvizīti ir norādīti korekti:if you are making

Saņēmējs: AS Go3 Baltics Latvijas filiāle

Bankas konta nr.: A/S Swedbank, LV39HABA0551026840379

Maksājuma mērķī nepieciešams norādīt tikai klienta numura ciparus.
Klienta numurs ir redzams līguma 1.lapā, kā arī rēķinos un rēķinu īsziņās.

b) ja apmaksu veic, izmantojot bankas karti, aicinām pārliecināties, ka atlikums bankas kontā maksājuma dienā, pie kura ir piesaistīta maksājuma karte, ir pietiekošs, kā arī kartes derīguma termiņš ir lielāks par 1 mēnesi ;

c) ja apmaksu veic, izmantojot bankas iesūtītu rēķinu par Go3 pakalpojumu, pārliecinies, ka neesi atspējojis/ izslēdzis to. Aicinām sazināties ar savu banku par interneta maksājumiem.

  • Maksājumu esi veicis ar bankas pārskaitījumu, tomēr tas tiek apstrādāts:

var gadīties, kad maksājums ir veikts korekti, taču abonementam nav iespējams skatīties iegādāto pakalpojumu.

Jāatceras, ka banka var rezervēt naudas līdzekļus mēnesi un veikt maksājumu uz mūsu Go3 bankas kontu pēc maksājumu cikla beigām!

Šajā situācijā, lūdzu nosūti mūsu klientu atbalsta dienestam šādu informāciju:

a) Bankas maksājuma uzdevumu;
b) Pēdējos 4 bankas maksājuma kartes ciparus.


Pēc pārbaudes veikšanas, kas notiek ne ilgāk kā 3 darba dienu laikā, mūsu klientu atbalsta daļa ar Tevi sazināsies.

  • Go3 aplikāciju nepieciešams restartēt:

Pilnībā iespējams, ka pietiek izlogoties un ielogoties no jauna savā Go3 kontā (restartēt aplikāciju) un lieta būs atrisināta.

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Vajadzīga palīdzība?
Vai nevari atrast nepieciešamo atbildi? Sazinies ar mums!
Kontakti