Ir vairāki iemesli, kāpēc var rasties situācija, kurā nav iespējams izmantot Go3 pakalpojumu. Tāpēc aicinām pārliecināties, vai ir izpildīti turpmāk norādītie nosacījumi, kā arī sekot ieteiktajiem soļiem:
- Noformēts Go3 līgums pie kāda no mūsu sadarbības partnera: Tele2, Bite, Home3
Ja esi slēdzis līgumu pie kāda no mūsu sadarbības partnera, aicinām visos jautājumos par konta statusu vērsties, pie viņiem, sazinoties ar viņu klientu apkalpošanas komandu.
- Tu atcēli pakalpojumu:
iespējams esi pārtraucis abonēt Go3 pakalpojumu, tāpēc aicinām pārliecināties sadaļā “Abonements” zem “Informācija par plānu” kad beidzas līguma termiņš, izmantojot interneta pārlūkprogrammu. Ja tas ir beidzies, aicinām to atjaunot, pieslēdzot jaunu plānu.
- Neesi veicis apmaksu par pakalpojumu:
a) ja apmaksu par Go3 veic izmantojot pārskaitījumu no bankas konta, aicinām pārliecināties vai maksājums ir veikts un sekmīgi izpildīts. Kā arī pārbaudi, vai saņēmēja rekvizīti ir norādīti korekti:if you are making
Saņēmējs: AS Go3 Baltics Latvijas filiāle
Bankas konta nr.: A/S Swedbank, LV39HABA0551026840379
b) ja apmaksu veic, izmantojot bankas karti, aicinām pārliecināties, ka atlikums bankas kontā maksājuma dienā, pie kura ir piesaistīta maksājuma karte, ir pietiekošs, kā arī kartes derīguma termiņš ir lielāks par 1 mēnesi ;
c) ja apmaksu veic, izmantojot bankas iesūtītu rēķinu par Go3 pakalpojumu, pārliecinies, ka neesi atspējojis/ izslēdzis to. Aicinām sazināties ar savu banku par interneta maksājumiem.
- Maksājumu esi veicis ar bankas pārskaitījumu, tomēr tas tiek apstrādāts:
var gadīties, kad maksājums ir veikts korekti, taču abonementam nav iespējams skatīties iegādāto pakalpojumu.
Šajā situācijā, lūdzu nosūti mūsu klientu atbalsta dienestam šādu informāciju:
a) Bankas maksājuma uzdevumu;
b) Pēdējos 4 bankas maksājuma kartes ciparus.
Pēc pārbaudes veikšanas, kas notiek ne ilgāk kā 3 darba dienu laikā, mūsu klientu atbalsta daļa ar Tevi sazināsies.
- Go3 aplikāciju nepieciešams restartēt:
Pilnībā iespējams, ka pietiek izlogoties un ielogoties no jauna savā Go3 kontā (restartēt aplikāciju) un lieta būs atrisināta.