Kļūdu paziņojumi

Ja radušās problēmas ar Go3 platformas izmantošanu un skatīšanos, šeit esam norādījuši biežākos kļūdu paziņojumus dažādām ierīcēm. Lai iespējamo kļūdas paziņojumu novērstu, tam būs nepieciešams laiks, kas būs mazāks par 3 minūtēm.

Izvēlies savu ierīces veidu, kur kļūdas paziņojums parādās un pārbaudi informāciju!

INTERNETA (TĪMEKĻA) PĀRLŪKPROGRAMMA

SUB009 – Autorizācija neizdevās dēļ kļūdaini ievadītā e-pasta vai paroles
Šī kļūda redzama tikai tad, ja ievadītā e-pasta adrese vai parole nav pareiza.
Pierakstoties pārliecinies, vai izmanto korektus ievadītos datus, un mēģini vēlreiz.
Ja esi aizmirsis savu e-pastu vai paroli, spied šeit: https://palidziba.go3.lv/article/pazudis-konts/
SUB030 – Abonements neeksistē
Ja mēģiniet pieslēgties un skatīties Go3 saturu, bet saņemat šo ziņojumu, tas nozīmē, ka nav izveidots abonements.
Pārliecinieties, vai ievadīti pareizi lietotāja dati atkarībā no reģistrēšanās veida:
– Epasta adrese
– Telefona numurs
– Sociālo mediju konts
Ja esat aizmirsis, kas tika izmantots reģistrējoties un/vai kāds ir lietotājvārds, iesakām apmeklēt šo rakstu, jo tajā ir sniegts paskaidrojums, kā atjaunot kontu: https://palidziba.go3.lv/article/pazudis-konts/
SUB020 – ievadītais PIN kods ir nekorekts
Ja ir aizmirsts PIN kods, iesakām:
– Ievadīt PIN kodu 1234 kombināciju (tas ir noklusējuma PIN kods)
– Ja iepriekšminētais PIN kods nedarbojas, spiediet šeit: https://palidziba.go3.lv/article/pin-koda-jautajumi/
VER001 – Verifikācijas kods, kas nosūtīts pa e-pastu / īsziņu, nav pareizi ievadīts vai tam ir beidzies derīguma termiņš
Šāds paziņojums var parādīties divos gadījumos: 
–        Ievadītajā kodā ir drukas kļūda. Pārliecinies, ka ievadītais kods ir ievadīts precīzi pēc īsziņas atsūtītās informācijas;
–        Koda derīguma termiņš ir beidzies (atsūtītais īsziņas kods ir derīgs 15 minūtes, e-pasta kods derīgs ir 24 stundas,). Lai kodu atjaunotu īsziņas vai e-pasta veidā, lūdzu veikt atkārtotas darbības*, lai varētu kodu ievadīt vēlreiz.
 
* Ja tas bija reģistrācijas e-pasts, iesakām atjaunot paroli un kodu, kas tiks nosūtīts dažu minūšu ietvaros.
https://go3.lv/subscriber/password/request
Spiežot zemāk, iespējams uzzināt vairāk, kā rīkoties paroles atjaunošanas gadījumā: https://palidziba.go3.lv/article/paroles-jautajumi/
COM001 -Reģistrācijas laikā e-pasta formāts ir nekorekts
Šāds paziņojums var parādīties tikai gadījumā, ja tiek nekorekti ierakstīts epasta formāts vai domēns. Piemēram, lietotājs@gmail.com vai arī lietotājs. gmail.com.
Šajā gadījumā vienīgais risinājums ir pārliecināties par korekta e-pasta ievadīšanu!
COM002 – Reģistrācijas laikā telefona numurs sastādīts nepareizi
Ja reģistrējies ar savu tālruņa numuru, pārliecinies, vai formāts ir pareizs un tiek ievadīti visi cipari korekti.
 
Piemēram: Iespējams tiek ievadīts nekorekts valsts kods? Vai tiek pievienoti visi simboli kā +371… vai 00371?
SUB015 – Reģistrācijā izmantotais e-pasts jau ir reģistrēts portālā
 Šāds paziņojums var parādīties tikai gadījumā, ja noteiktais e-pasts jau sistēmas ticis ievadīts un reģistrēts. Nav iespējams vienlaicīgi ar diviem e-pastiem reģistrēt divus abonementus.

Neatceries, vai Tev ir aktīvs Go3 abonements? Iespējams abonements reģistrēts pie kāda no mūsu sadarbības partneriem:Home3, Bite vai Tele2. Iesakām sazināties ar partneru klientu atbalsta daļu.
 
Neesi reģistrējies pie sadarbības partneriem? Iespējams abonements reģistrēts kādu laiku atpakaļ pie mums. Šajā gadījumā iesakām vispirms atjaunot savu paroli, kas nozīmē, ka jauna konta izveide nav nepeiciešama. Lai uzzinātu, kā atjaunot paroli, spied šeit https://palidziba.go3.lv/article/paroles-jautajumi/
 
Sazinieties ar mums, izmantojot e-pasta adresi, kuru mēģināt izmantot reģistrācijai un mēs pārbaudīsim e-pasta piederību.
OTC002 – nederīgs kods pievienojot televizora ierīci
Šī kļūda ir redzama tikai tad, ja pievienojot TV ierīci un pieslēdzoties www.go3.lv mājas lapai kods tiek ievadīts teksta veidā.
Lūdzu, pārliecinieties, vai ievadītais kods atbilst televizora ekrānā redzamajam kodam, un mēģiniet vēlreiz.
Televizorā varat izvēlēties arī “Ģenerēt jaunu kodu”, un redzēsiet jaunu kodu, kuru varat mēģināt ievadīt.
Pilna instrukcija, kā saistīt televizoru ar Go3 ierīci, spiediet šeit: https://palidziba.go3.lv/article/ka_pievienot_ierici_televizora/
SUB048 – ir beidzies paroles atiestatīšanās laiks
Šis ziņojums tiek parādīts tikai tad, ja esat reģistrējies pats un mēģinājāt izveidot paroli pēc 24 stundām.
Lai tagad izveidotu paroli, lūdzu, izpildiet šo īso instrukciju
– Apmeklējiet lapu https://go3.lv/subscriber/password/request
– Ievadiet reģistrācijai izmantotos akreditācijas datus
– Kad esat saņēmis jaunu e-pastu *, lūdzu, izveidojiet paroli 15 minūšu laikā
Tā kā šis e-pasta ziņojums jums tiek nosūtīts otro reizi, tas var nonākt iesūtnes mapēs “junk / spam / soctīkli”, lūdzu, pārliecinieties, ka pārbaudāt katru vietu, ja to nesaņemat

TV APLIKĀCIJA

ME/R/DE – Atskaņošana tika pārtraukta bojāta materiāla dēļ vai tāpēc, ka materiālā tika izmantotas neatbalstītas funkcijas
Biežākais kļūdas paziņojums:
Šo video nav iespējams parādīt atrašanās vietā. Licencēšanas ierobežojumu dēļ šo videoklipu nevar skatīties savā atrašanās vietā.
 
Go3 ir pieejams visās ES/EEZ valstīs.
 
– Neesat verificējis savu atrašanās vietu ar tālruņa numuru – spied šeit, lai to pārbaudītu https://palidziba.go3.lv/article/go3-skatisanas-arpus-latvijas-valsts/.
– Tīklā tiek izmantots VPN risinājums. Lai to atspējotu, dodieties uz interneta iestatījumiem vai sazinieties ar savu interneta pakalpojumu sniedzēju.
ME/R/RK – Tīkla kļūdas dēļ ir pārtraukta materiāla lejupielāde
Kļūdas paziņojums ir saistītas ar interneta tīklu. Tas nozīmē, ka savienojums īslaicīgi tika zaudēts.
Iesakām veikt:
–       Restartēt Go3 aplikāciju;
–       Restartēt TV ierīci;
–       Restartēt maršrutētāju (rūteri);
–       Vēlreiz atjaunot savienojumu TV ar internetu.
 
Ja iepriekšminētās darbības nepalīdz, sazinieties ar interneta pakalpojumu sniedzēju, lai saņemtu papildu palīdzību. Šis ziņojums neparādās no Go3 puses.
PL/N/ED – neizdevās ielādēt vēlamo saturu
Kļūdu paziņojums ir saistīts ar noteikta TV satura skatīšanos, kuru konkrētajā brīdī skatāties un/vai ar internetu.
Iesakām jums veikt tālāk aprakstītās darbības:
–        Mēģināt lejupielādēt atkārtoti saturu;
–       Restartēt Go3 aplikāciju;
–       Restartēt TV ierīci;
–       Restartēt maršrutētāju (rūteri);
–       Vēlreiz atjaunot savienojumu TV ar internetu.
 
Ja iepriekšminētās darbības nepalīdz, sazinieties ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību, norādot ziņojuma aprakstu.
ME/F/AD – Nezināma kļūda, lejupielādējot materiālu (piem., problēmas ar satura pārnešanu)
Kļūdu paziņojums ir saistīts ar noteikta TV satura skatīšanos, kuru konkrētajā brīdī skatāties un/vai ar internetu.
Iesakām jums veikt tālāk aprakstītās darbības:
–       Mēģināt lejupielādēt atkārtoti saturu;
–       Restartēt Go3 aplikāciju;
–       Restartēt TV ierīci;
–       Restartēt maršrutētāju (rūteri);
–       Vēlreiz atjaunot savienojumu TV ar internetu.
 
Ja iepriekšminētās darbības nepalīdz, sazinieties ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību, norādot ziņojuma aprakstu.
GEO001 – ģeogrāfiskās atrašanās vietas kļūda. Klienta IP adrese neatrodas ES/ EEZ zonā vai tiek izmantots VPN / starpniekserveris
Šis kļūdas paziņojums parādās, kad mēģināt izmantot Go3 ārpus valsts. Pat ja to faktiski varat izdarīt, jāsaprot divas sekojošas lietas:
 
– Neesat verificējis savu atrašanās vietu ar tālruņa numuru – to var paveikt šeit https://palidziba.go3.lv/article/go3-skatisanas-arpus-latvijas-valsts/
– Tīklā tiek izmantots VPN risinājums. Lai to atspējotu, lūdzu, dodieties uz interneta iestatījumiem vai sazinieties ar interneta pakalpojumu sniedzēju. Šajā gadījumā no Go3 puses nav iespējams to paveikt.
PL/V/ON – nederīgs ieraksta pieprasījums
Mēģinot ielādēt noteiktu saturu, tiek sūtīts mums pieprasījums satura ielādei.
Šādiem kļūdu paziņojumiem nevajadzētu parādīties, tomēr, ja tāds parādās uz TV ekrāna, iesakām:
–        Mēģināt lejupielādēt atkārtoti saturu;
–        Restartēt Go3 aplikāciju (pārliecinies, ka esi lejupielādējis Go3 aplikāciju no TV lietotņu veikala)
–        Restartēt TV .
 
Ja iepriekšminētās darbības nepalīdz, sazinieties ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību, norādot ziņojuma aprakstu.
PL/V/ER – satura parametri netika atrasti
Šāds kļūdas paziņojums parasti parādās, ja TV savienots ar kādu no citām ierīcēm.
Mēģinot ielādēt noteiktu saturu, tiek sūtīts mums pieprasījums satura ielādei.
Iesakām veikt noteiktas darbības:
–        Mēģināt lejupielādēt atkārtoti saturu;
–        Restartēt Go3 aplikāciju (pārliecinies, ka esi lejupielādējis Go3 aplikāciju no TV lietotņu veikala)
–        Restartēt TV .

Ja iepriekšminētās darbības nepalīdz, sazinieties ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību, norādot ziņojuma aprakstu.
PR/Y/ED – sagatavojot saturu ielādēi, radās kļūda
Šāds kļūdas paziņojums parasti parādās, ja TV savienots ar kādu no citām ierīcēm.
Mēģinot ielādēt noteiktu saturu, tiek sūtīts mums pieprasījums satura ielādei.
Iesakām veikt noteiktas darbības:
–        Mēģināt lejupielādēt atkārtoti saturu;
–        Restartēt Go3 aplikāciju (pārliecinies, ka esi lejupielādējis Go3 aplikāciju no TV lietotņu veikala)
–        Restartēt TV .

Ja iepriekšminētās darbības nepalīdz, sazinieties ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību, norādot ziņojuma aprakstu.
TE/A/OR – tehniskais pārtraukums. Kļūda rodas, izvietojot jauno vietnes versiju.
Šis nav kļūdas paziņojums, bet ziņojums no mums! Mēs sūtām noteiktajā laikā jaunu lietojumprogrammas versiju vai veicam īslaicīgus plānotos tehniskos darbus, lai nodrošinātu vislabāko mūsu pakalpojumu sniegšanu.
 
Iesakām atkārtoti lejupielādēt Go3 pēc aptuveni 15 minūtēm vai vienas stundas ietvaros. Paldies par sapratni!
DE/A/LT – nezināma kļūda
Atsevišķos gadījumos iespējama kļūda, kurai nav iespējams noteikt tūlītēju risinājumu.
Iesakām pārbaudīt, vai izvēlētā ierīce atbilst nepieciešamajām tehniskajām prasībām, to var pārbaudīt šeit: https://palidziba.go3.lv/article/tehniskas-prasibas/. 
 
Ja izmantotā ierīce un lietojumprogrammas versija ir atjaunināta, kā arī ir pietiekams interneta ātrumu – iesakām sazināties ar mums, lai uzzinātu vairāk par šīs kļūdas iespējamajiem risinājumiem.
VISPĀRĒJA INFORMĀCIJA- SKATĪŠANĀS ĀRPUS VALSTS
Biežākais kļūdas paziņojums:
Šo video nav iespējams parādīt atrašanās vietā. Licencēšanas ierobežojumu dēļ šo videoklipu nevar skatīties savā atrašanās vietā.
 
Go3 ir pieejams visās ES/EEZ valstīs.
 
– Neesat verificējis savu atrašanās vietu ar tālruņa numuru – spied šeit, lai to pārbaudītu https://palidziba.go3.lv/article/go3-skatisanas-arpus-latvijas-valsts/.
– Mēģināt skatīties LNK grupas kanālus ārpus noteikto sadarbības partneru pakalpojuma sniedzēju tīkliem.
– Tīklā tiek izmantots VPN risinājums. Lai to atspējotu, dodieties uz interneta iestatījumiem vai sazinieties ar savu interneta pakalpojumu sniedzēju.

Ja esat atraduši gramatisku kļūdu, lūdzu sazinieties ar mums spiežot Ctrl+Enter.

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Vajadzīga palīdzība?
Vai nevari atrast nepieciešamo atbildi? Sazinies ar mums!
Kontakti

Gramatisko kļūdu informācija

Sekojoš teksts tiks nosūtīts kļūdu labošanai: