Rēķinu katru mēnesi saņem tie klienti, kuriem ir noslēgts terminēts līgums uz 12 vai 24 mēnešiem ar Go3.
Klienti, kuri izmanto Go3 bez noteikta līguma un veic apmaksu pirms izmanto pakalpojumu arī var saņemt informāciju par veiktajiem maksājumiem pašapkalpošanās portālā.
🧾Kur atrast rēķinu?
- Pašapkalpošanās portālā – apmeklē sadaļu “Maksājumu info” vai klikšķini uz saites GO3, izmantojot interneta pārlūku datorā vai telefonā, un veic pierakstīšanos savā kontā.
- E-pastā – kopš 2025.gada jūnija, PDF formāta rēķins pieejams katru mēnesi e-pastā no rekini@go3.lv
- Internetbankā – ja esi pieslēdzis e-rēķinu, apskati to savā internetbankā
💳 Kā apmaksāt rēķinu?
- Ar bankas karti: maksājums tiks automātiski ieturēts katra mēneša 12. datumā.
- Ar pārskaitījumu: maksājumu detaļās norādi TIKAI references numuru vai klienta numuru, lai veiktu manuālu maksājumu. Vairāk informācija pieejama šeit.
- E-rēķins bankā: ja aktivizēts, maksājums tiks sagatavots automātiski Tavā internetbankā.
🔄 Kā pieslēgt automātisko maksājumu?
- Ar karti: Pievieno karti savā Go3 kontā – viss notiks automātiski.
- Ar e-rēķinu: Aktivizē šo iespēju savā bankā, norādot Go3 klienta numuru.
⏰ Kad jāapmaksā rēķins?
- Līdz katra mēneša 25. datumam.
- Ja izmanto kartes maksājumu, tas notiek automātiski 12. datumā.
❓Apmaksāju, bet saņēmu paziņojumu par neapmaksātu rēķinu!
- Ja veici maksājumu ar manuālu pārskaitījumu, pārbaudi vai maksājuma detaļās esi norādījis tikai references numura vai klienta numura ciparus!
- Ja maksājuma detaļās esi norādījis – rēķina numuru, papildus tekstu, piemēram, apmaksa par jūnija mēnesi utt., iesūti maksājuma uzdevumu, lejuplādētu PDF formātā, no savas internetbankas mums e-pastā info@go3.lv un klientu atbalsts novirzīs dokumentu tālāk savienošanai ar Jūsu Go3 kontu.
🕒 Ņem vērā! Maksājuma atrašana un savienošana ar Tavu kontu var aizņemt vairākas dienas!
Apskati instrukciju, kā atrast visu aktuālo par rēķiniem pašapkalpošanās portālā šeit!