1. Uz sākumu
  2. Satura jautājumi
  3. Mans konts iestatījumi
  1. Uz sākumu
  2. Viegli
  3. Mans konts iestatījumi

Mans konts iestatījumi

Šeit atrodama informācija, ko iespējams redzēt sadaļā Mans konts.

Izvēlies attiecīgo sev interesējošo sadaļu un atradīsi skaidrojumu, kas atrodas zem katras sadaļas un kādas darbības tajā ir veicamas.

Lielāka daļa iestatījumu redzama klientiem, kuri nav noslēguši līgumu ar Go3 vai ar kādu no sadarbības partneriem. Klienti, kuri noslēguši Go3 līgumu nepeiciešams sazināties ar klientu atbalsta daļu iestatījumu izmaiņu gadījumā.

Abonements

Abonements sadaļā vari redzēt savu e-pasta adresi un telefona numuru ar kādu esi reģistrējies. Zemāk uzskaitītas papildus iespējamās darbības, ko vari paveikt.

E-pasta nomaiņa
Šeit varat mainīt savu e-pasta adresi, ko izmantojāt, lai pieteiktos Go3. Būs jāievada esošā parole, jaunā e-pasta adrese un jāapstiprina jaunais e-pasts, izmantojot e-pastu, kas nosūtīts uz jauno e-pasta iesūtni.
Paroles nomaiņa
Drošība ir spēcīgas paroles iestatīšanas pamatā. Šeit varat iestatīt paroli, kuru vēlaties izmantot turpmāk. Ievadiet savu esošo abonēšanas paroli un jauno, kuru izmantosiet nākotnē.
Pievienot telefona numuru
Tālruņa numura pievienošana ir nepieciešama, lai piekļūtu saturam, atrodoties Eiropas Savienībā un Eiropas Ekonomiskās Zonas valstīs, kā arī veicot papildu drošības mērījumus. Ja vēlaties izmantot citu telefona numuru, varat to droši nomainīt.
Ievadot savu tālruņa numuru bez valsts koda (būs pēc noklusējuma) un abonēšanas paroles, jaunajā logā ievadiet īsziņu, kas saņemta uz viedtelefonu, lai pabeigtu apstiprinājumu nomaiņai.
PIN koda nomaiņa
Šeit varat mainīt savu PIN kodu, ko izmantojāt, lai nomātu filmas un piekļūtu saturam, kur nepeiciešama apstiprinājums vecumam. Vienkārši ievadiet jauno PIN kodu un abonēšanas paroli, lai to mainītu dažu sekunžu laikā.
Saziņas iestatījumi
Saziņas ietsatījumos iespējams atzīmēt informāciju, kādu vēlaties/nevēlaties saņemt no Go3. Atzīmējam vēlamos punktus un saglabājam tos.

Maksājumi

Šajā sadaļā redzēsiet galveno informāciju par maksājumiem un iespējām tajos veikt izmaiņas.

Maksājuma veida nomaiņa
Mainījāt savu maksājuma karti vai pay pal kontu? Iesakām veikt nomaiņu arī maksājuma veida iestatījumos, lai arī turpmāk ar maksājumiem būtu viss kārtībā.
Maksājuma detaļas
Vai vēlaties redzēt savu darījumu vēsturi, kad esat samaksājis un kad notiks nākamais maksājums? Šeit atradīsietvisu iepriekš veikto maksājumu informāciju: datumu, maksājuma summas vēsturi.
Vaučers
Saņēmi vaučeri? Esi laimīgais! Ievadi šo kodu vaučeru sadaļā un izbaudi Go3 atlaižu plānu par brīvu!

Informācija par plānu

Plāna informācijās laukā redzēsiet savu pašreizējo plānu, kuru varēsiet mainīt to vai atcelt, kā arī pārbaudīt esošo saturu.

Plāna nomaiņa
Šeit varat mainīt savu plānu uz augstāku vai zemāku. Jāapzinās – plāna maiņa uz augstāku notiek uzreiz, savukārt plāna satura samazināšanas gadījumā notiek tikai pēc iepriekšējā maksājuma beigām.
Abonementa atcelšana
Vēlaties tomēr atcelt abonementu? Šajā sadaļā ir iespējams pārtraukt abonementa darbību.
Mani pasūtījumi
Iznomāji filmu uz 48 stundām? Šeit ir iespējams pārbaudīt filmas pasūtījuma datumu un laiku, cik ilgi tā būs vēl pieejama.

Mans Profils

Šeit ir redzama pievienoto ierīču informācija un iespēja pievienot jaunu. Atcerieties – paralēli iespējams skatīties saturu no 2 ierīcēm vienlaicīgi (+vēl viena papildus ierīce, ja jums ir Android dekoders).

Manas ierīces
Vai vēlaties pievienot TV ierīci, lai to skatītos to lielā ekrānā? Nospiediet Pievienot ierīci un TV ekrānā ievadiet redzamo kodu, lai savienotu TV ar abonementu. Atcerieties – iespējams skatīties saturu divās ierīcēs vienlaikus un ar trešo ierīci vienīgi, ja izmantojat Android dekoderi.

Ja esat atraduši gramatisku kļūdu, lūdzu sazinieties ar mums spiežot Ctrl+Enter.

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Vajadzīga palīdzība?
Vai nevari atrast nepieciešamo atbildi? Sazinies ar mums!
Kontakti

Gramatisko kļūdu informācija

Sekojoš teksts tiks nosūtīts kļūdu labošanai: