1. Uz sākumu
  2. Extra kanāli

Extra kanāli

Uzlabojiet savu skatīšanāspieredzi ar īpašiatlasītiem papildu TV kanāliem!

Svarīgākās ziņas, filmas unseriāli jebkurai gaumei, kā arī izklaide un interaktīvs saturs bērniem. Nepalaid garām nevienu mirkli ar 7 dienu arhīvu.

Papildu kanāli ir papildu produkts, ko varat pievienot savam esošajam TV plānam ar vairāk nekā 20 jauniem kanāliem.

Šis maksas produkts ietver un atbloķē rindu dažādu žanru kanālu ar dažādu saturu atbilstoši jūsu vēlmēm:

– Dokumentāli

– Vispārēja izklaide

– Filmas & Seriāli

– Bērniem

– Ziņas

– Mūzika

Tieši kādi ir šie papildus kanāli?
Tieši kādi ir šie papildus kanāli?
No 7. novembra līdz 7. janvārim visiem TV plānu īpašniekiem tiks bez maksas pieslēgti papildu kanāli.
Pēc 2024.gada 7.janvāra jums būs papildus jāmaksā, ja vēlēsieties turpināt skatīties šos kanālus.
Cik ilgi ir atvērts logs un kas tas ir?
Atvērtais logs ir no Go3 televīzijas puses bez maksas pieslēgtie kanāli. Jums nekas nav jādara, kanāli jums vienkārši tiks atbloķēti.
Atvērtā loga periods ir no 2023.gada 7.novembra līdz 2024.gada 7.janvārim.
Lai šajā periodā būtu tiesības saņemt bez maksas papildus kanālus, pārliecinieties, vai jūs izmantojiet kādu no šiem plāniem:
– TV
– TV+Filmas
– TV+Sports
– Viss iekļauts
Ja jūs lietojat kādu citu no plāniem, kuri šeit nav norādīti, jums nebūs tiesību uz atvērto logu un jums nebūs piekļuves šiem kanāliem. Ja nomainīsiet savu esošo plānu, līdz 7.janvārim varēsiet piekļūt bezmaksas kanāliem bez jebkādām papildus darbībām.
Kāda būs papildu kanālu cena pēc atvērtā loga?
Cena būs 4,99 €
Vai es varēšu pasūtīt papildu kanālus ar atšķirīgu plānu nekā TV?
Nē. Ja vēlaties pasūtīt Papildu kanālu produktu, jums ir jābūt TV plānam vai tā kombinācijām. Varat mainīt savu plānu uz TV, TV+Filmas, TV+Sports, Premium vai Viss iekļauts un pievienot šo papildinājumu norēķināšanās procesa laikā.
Lai uzzinātu vairāk, izpildiet šos norādījumus.
Ko darīt, ja atbilstu prasībām papildus kanālu pieslēgšanai, bet tos neredzu?
Lai nodrošinātu, ka jums ir pieejami kanāli, pārliecinieties, ka:
– Jums ir atbilstošs plāns (TV, TV+Filmas, TV+Sports, Premium vai Viss iekļauts);
– Jūs esat ielogojies savā kontā;
– Jūs esat veicis pirkumu (ja vien tas ir laikā no 7.novembra līdz 7.janvārim).
 
Ja visi minētie nosacījumi ir izpildīti, bet Jūs vēl arvien neredzat, lūdzam iepazīties ar informāciju šeit.

Ja esat atraduši gramatisku kļūdu, lūdzu sazinieties ar mums spiežot Ctrl+Enter.

Vai informācija bija noderīga?

Vajadzīga palīdzība?
Vai nevari atrast nepieciešamo atbildi? Sazinies ar mums!
Kontakti

Gramatisko kļūdu informācija

Sekojoš teksts tiks nosūtīts kļūdu labošanai: