1. Uz sākumu
  2. Satura jautājumi
  3. Abonementa atcelšana

Abonementa atcelšana

Gaidīsim noteikti atpakaļ! Ja izvēlaties tomēr atteikties, tas ir lēmums, kuru mēs cienām. Sarakstā izvēlaties abonēšanas veidu un izpildiet zemāk minētos norādījumus.

Abonementa atcelšana iespējama tikai caur interneta pārlūprogrammu vai arī neesat noslēdzis līgumu par Go3 uz noteiktu laiku.

Kā var pārliecināties par abonementa atcelšanu?
Ja abonements atcelts korekti, to var redzēt:

– Zem sadaļas Informācija par plānu nebūs redzams neviens izvēlēts plāns;
– Zem tās pašas sadaļas parādīsies datums līdz kuram abonements ir spēkā;
– Esat pieslēdzies savam kontam, bet nav iespējams redzēt jebkādu saturu.
Kādēļ neredzu iespēju “Atcelt abonementu”?
Ja neredzat šo iespēju “Atcelt abonementu”, ir vairāki iemesli:

– Plāns jau ir veiksmīgi noslēgts;
– Ir noslēgts līgums ar mums vai pie sadarbības partneriem (Home3, Bite, Tele2 vai Go3 līgums);
– Atcelt abonementu iespējams tikai caur interneta pārlūkprogrammu. To nav iespējams paveikt caur TV un viedtelefona lietotni.

Kā atcelt abonementu?

Home3
Ja līgums noslēgts ar Home3, lūdzu, sazinieties ar viņiem, lai iegūtu papildinformāciju. Spied šeit https://www.home3.lv/par-mums/.

Abonementa atcelšana nav iespējama caur savu kontu, ja pakalpojums pasūtīts caur sadarbības partneriem.
Bite
Ja līgums noslēgts ar Bite, lūdzu, sazinieties ar viņiem, lai iegūtu papildinformāciju. Spied šeit https://www.bite.lv/lv/kontakti.
Ja līgums ar Biti nav noslēgts, abonementu iespējams atcelt spiežot uz Mans Konts sadaļu Atsaukt abonementu. Spied šeit: https://palidziba.go3.lv/article/abonementa-atcelsana/ .
Tele2
Ja līgums noslēgts ar Tele2, lūdzu, sazinieties ar viņiem, lai iegūtu papildinformāciju. Spied šeit https://www.tele2.lv/palidziba/.

Abonementa atcelšana nav iespējama caur savu kontu, ja pakalpojums pasūtīts caur sadarbības partneriem.
Go3 Abonements (terminēts līgums)
Go3 abonementa līguma klientiemm ir jāsazinās ar Go3 klientu servisu, lai izbeigtu līgumu. Spied šeit https://go3.lv/contact.

Līguma izbeigšana pirms noteiktā termiņa beigām nosaka līgumsoda vai atlaižu atmaksāšanas perioda ietveršanu.
Go3 abonements (beztermiņa)
Iesakām apsvērt iespēju tomēr turpināt sadarbību, lai arvien turpinātu skatīties pašu jaunāko un aktuālāko saturu Go3 platformā. Vai esat izmēģinājuši jau visas papildus funkcijas?
Ja tomēr esat nolēmuši atcelt abonementu, veiciet nepeiciešamās darbības instrukcijā zemāk.
Nauda pirms abonēšanas perioda beigām netiks atgriezta, abonēšana tiks pārtraukta pēc apmaksāta perioda. Līdz tam varat baudīt mūsu saturu, pat ja abonēšana ir pārtraukta.

Instrukcija pa soļiem, kā atcelt Go3 abonementu (beztermiņa klientiem)

  1. Dodaties uz sadaļu Mans konts, kas atrodas lapas augšējā labajā stūrī.

2. Zem sadaļas Informācija par plānu izvēlamies Atcelt abonementu.

Atsevišķos gadījumos var parādīties papildus ekrāns ar nosaukumu Apstājies- šis ir īpašs piedāvājums (ja tāds ir atcelšanas brīdī). Varat noklikšķināt uz Noslēgt līgumu, ja vēlaties atcelt, atlasiet Pabeigt atcelšanu.


4. Jaunā logā, izvēlaties iemeslu abonementa atcelšanai, pēc tam atlasiet Pabeigt atcelšanu (tas parādīsies, kad būsiet izvēlējies atcelšanas iemeslu).


5. Parādīsies jauns apstiprinājuma logs, ka abonēšana ir atcelta, norādot datumu, kad saturs vairs nebūs pieejams.

Ja esat atraduši gramatisku kļūdu, lūdzu sazinieties ar mums spiežot Ctrl+Enter.

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Vajadzīga palīdzība?
Vai nevari atrast nepieciešamo atbildi? Sazinies ar mums!
Kontakti

Gramatisko kļūdu informācija

Sekojoš teksts tiks nosūtīts kļūdu labošanai: