Mēs saprotam, ka dažkārt var rasties sajūta, ka abonements vairs nav nepieciešams. Taču pirms pieņem lēmumu par atcelšanu, aicinām apsvērt dažas elastīgas iespējas, kas varētu būt piemērotas tieši Tev:
📺 Apsver pakas maiņu vai cenas pielāgošanu
Go3 piedāvā dažādus plānus – iespējams, ir pieejams izdevīgāks vai saturiski piemērotāks risinājums. Sazinies ar mūsu klientu atbalsta komandu, lai uzzinātu par:
- Lētākiem plāniem vai īpašiem piedāvājumiem;
- Satura pielāgošanu atbilstoši Tavām interesēm!
Atklāj Go3 saturu no jauna!
Mēs regulāri papildinām Go3 ar jaunākajām filmām, seriāliem, sporta pārraidēm un bērnu saturu. Iespējams, Tevi pārsteigs, cik daudz jauna ir pieejams!
💤 Uzlieciet pauzi savam abonementam
Ja šobrīd neizmanto Go3 vai esi devies ārpus valsts un nevēlies pilnībā atteikties, Tev ir iespēja uzlikt pauzi līdz pat 3 mēnešiem. Šajā laikā netiks veikti maksājumi, un Tev būs iespēja atgriezties jebkurā brīdī, nezaudējot savu profilu, iestatījumus un saturu!
Seko instrukcijai, lai uzliktu PAUZI:
- Atver Go3 mājaslapu pārlūkprogrammā un piesakies savā kontā;
- Augšējā labajā stūrī noklikšķini uz “Mans konts”;
- Izvēlies sadaļu “Pārvaldīt abonementu un maksājumus”;
- Noklikšķini uz pogas “Atsaukt abonementu”;
- Sistēma piedāvās vairākas iespējas – izvēlies “Uzlikt pauzi”.
- Izvēlies vēlamo pauzes ilgumu 1 mēnesis; 2 mēneši vai 3 mēneši un apstiprini savu izvēli.
💡Ņem vērā, ka
- Tavs esošais Go3 abonements un visi tematiskie plāni tiks apturēti no tekošā datuma un Tu nevarēsi skatīties saturu līdz abonementa atjaunošanas brīdim.
- Pauzes laikā netiks veikti maksājumi.
- Tu neezaudēsiet piekļuvi savam kontam, iestatījumiem un skatīšanās vēsturei.
- Abonements automātiski tiks atjaunots pēc izvēlētā pauzes perioda beigām.
❌ Ja tomēr vēlies atcelt abonementu
Atcelšanas process atkarīgs no tā, kā esi pieslēdzis Go3:
✅ Ja izmanto Go3 beztermiņa abonementu:
- Dodies uz sadaļu “Mans konts” (lapas augšējā labajā stūrī);
- Atver “Informācija par plānu”;
- Izvēlies “Atcelt abonementu”.
- Ja parādās īpašs piedāvājums – iesakām noteikti apsvērt to pirms apstiprināt atcelšanu.
📄 Ja Tev ir līgums ar Go3 vai sadarbības partneriem:
- Go3 līgums: Sazinieties ar Go3 klientu servisu e-pastā par līguma laušanu.
- Home3: Ja līgums noslēgts ar Home3, lūdzu, sazinies ar viņiem, lai iegūtu papildinformāciju. Spied šeit https://www.home3.lv/par-mums/.
- Bite: Ja līgums noslēgts ar Bite, lūdzu, sazinies ar viņiem, lai iegūtu papildinformāciju. Spied šeit: https://www.bite.lv/lv/kontakti.
- Tele2: Ja līgums noslēgts ar Tele2, lūdzu, sazinieties ar viņiem, lai iegūtu papildinformāciju. Spied šeit https://www.tele2.lv/palidziba/.
🔁 Kā pārliecināties, ka abonements ir atcelts?
- Sadaļā “Informācija par plānu” vairs nebūs redzams aktīvs plāns.
- Redzēsi datumu, līdz kuram abonements ir spēkā.
- Pēc šī datuma saturs nebūs pieejams.
🎯 Mēs vienmēr esam gatavi palīdzēt atrast piemērotāko risinājumu! Pirms atcelšanas – sazinies ar mums, lai pārrunātu iespējas, kas varētu būt piemērotākas tieši TEV!