1. Uz sākumu
  2. Tehniskā palīdzība
  3. Kļūdas paziņojumi, ja nedarbojas Go3

Kļūdas paziņojumi, ja nedarbojas Go3

Go3 darbojas ne tā, kā cerēts? Vai jums rodas problēmas ar satura atskaņošanu? Nestrādā vispār?

Mēs varam palīdzēt!

Lūdzu, izvēlaties savu ierīci, pārbaudiet iespējamo kļūdas paziņojumus un mūsu ieteikumus, kā vislabāk izmantot Go3 platformu!

Darbavirsmas pārlūks
adBlock – Go3 televīzijā netiek izmantotas reklāmas. Lūdzu, apsveriet iespēju to izslēgt, lai nodrošinātu vienmērīgu platformas darbību.

Pārlūks -pārlūkprogramma, iespējams, nav atjaunināta. Lūdzu, sekojiet šai saitei, lai to atjauninātu https://palidziba.go3.lv/article/parlukprogrammas-atjauninasana/.

Ierīces ierobežojums – Go3 var izmantot vienlaicīgi 2 ierīcēs, lūdzu, atvienojiet citas neizmantotās ierīces. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, izmantojiet šo saiti https://palidziba.go3.lv/article/iericu-limits/.

Ģeogrāfiskā bloķēšana – ja saņemat ziņojumu, ka saturu nevar skatīt atrašanās vietas ierobežojuma dēļ, lūdzu, pārbaudiet savu atrašanās vietu. Norādījumi, kā to izdarīt, ir šeit https://palidziba.go3.lv/article/go3-skatisanas-arpus-latvijas-valsts/.

Bērnu režīms – ja redzat, ka Go3 jums ir pelēkā krāsā, jūs neredzēsiet pieaugušajiem paredzētu saturu. Lūdzu, pārslēdzieties uz parasto profilu, izpildot šeit sniegtos norādījumus https://palidziba.go3.lv/article/bernu-drosibas-rezims/.

LNK – lai uzzinātu vairāk par LNK kanāliem, lūdzu, sekojiet šai saitei https://palidziba.go3.lv/article/lnk-kanali/.

Nav plāna – lai pārbaudītu pašreizējo plānu, lūdzu, izmantojiet šo saiti https://palidziba.go3.lv/article/mans-konts-iestatijumi/.

Nav pieteicies – ja nevarat piekļūt konta iestatījumiem, tas nozīmē, ka neesat pieteicies savā profilā. Lai to pārbaudītu, lūdzu, sekojiet saitei https://palidziba.go3.lv/article/mans-konts-iestatijumi/.

Lēns internets – iesakām izmantot vismaz 10Mbp/s interneta ātrumu. Lai pārbaudītu prasības, lūdzu, izmantojiet šo saiti https://palidziba.go3.lv/article/tehniskas-prasibas/.

Pārāk maz / nepareizs plāns – lūdzu, pārbaudiet, vai jūsu plāns ir pareizs meklētajam saturam
https://palidziba.go3.lv/article/satura-pieejamiba/.
Viedtelefons/Planšetdators
Ierīces ierobežojums – Go3 var izmantot vienlaicīgi 2 ierīcēs, lūdzu, atvienojiet citas neizmantotās ierīces. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, izmantojiet šo saiti https://palidziba.go3.lv/article/iericu-limits/.

Ģeogrāfiskā bloķēšana – ja saņemat ziņojumu, ka saturu nevar skatīt atrašanās vietas ierobežojuma dēļ, lūdzu, pārbaudiet savu atrašanās vietu. Norādījumi, kā to izdarīt, ir šeit https://palidziba.go3.lv/article/go3-skatisanas-arpus-latvijas-valsts/.

LNK – lai uzzinātu vairāk par LNK kanāliem, lūdzu, sekojiet šai saitei https://palidziba.go3.lv/article/lnk-kanali/.

Nav plāna – lai pārbaudītu pašreizējo plānu, lūdzu, izmantojiet šo saiti https://palidziba.go3.lv/article/mans-konts-iestatijumi/.

Nav pieteicies – ja nevarat piekļūt konta iestatījumiem, tas nozīmē, ka neesat pieteicies savā profilā. Lai to pārbaudītu, sekojiet saitei https://palidziba.go3.lv/article/mans-konts-iestatijumi/.

Neizmantojat lietotni – lai tālrunī izmantotu Go3, lejupielādējiet jaunāko lietojumprogrammu no lietojumprogrammu veikala.
Android mobilās ierīces: LEJUPIELĀDĒT
Apple (iOS) mobilās ierīces: LEJUPIELĀDĒT.

Vecā lietotne – ja neizmantojat jaunāko Go3 lietojumprogrammas versiju, var būt neparedzētas kļūdas. Lūdzu, pārbaudiet, vai Go3 lietojumprogramma ir atjaunināta, noklikšķinot uz šīs saites https://palidziba.go3.lv/article/jaunakas-go3-aplikaciju-versijas/.

Vecā operētājsistēma – pārbaudiet, vai mobilā ierīce atbilst tehniskajām prasībām, lai to izmantotu ar Go3, sekojot šai saitei https://palidziba.go3.lv/article/tehniskas-prasibas/.

Lēns internets – iesakām izmantot vismaz 10Mbp/s interneta ātrumu. Lai pārbaudītu prasības, izmantojiet šo saiti https://palidziba.go3.lv/article/tehniskas-prasibas/.

Pārāk maz / nepareizs plāns – lūdzu, pārbaudiet, vai jūsu plāns ir pareizs meklētajam saturam https://palidziba.go3.lv/article/satura-pieejamiba/.
TV iestatījumi
Ierīces ierobežojums – Go3 var izmantot vienlaicīgi 2 ierīcēs, lūdzu, atvienojiet citas neizmantotās ierīces. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, izmantojiet šo saiti https://palidziba.go3.lv/article/iericu-limits/.

Ģeogrāfiskā bloķēšana – ja saņemat ziņojumu, ka saturu nevar skatīt atrašanās vietas ierobežojuma dēļ, lūdzu, pārbaudiet savu atrašanās vietu. Norādījumi, kā to izdarīt, ir šeit https://palidziba.go3.lv/article/go3-skatisanas-arpus-latvijas-valsts/.

Nav plāna – lai pārbaudītu pašreizējo plānu, lūdzu, izmantojiet šo saiti
https://palidziba.go3.lv/article/mans-konts-iestatijumi/.

Nav pievienota TV – lai izmantotu Go3 savā televizorā, lūdzu, izmantojiet šo saiti, lai saņemtu ātru palīdzību https://palidziba.go3.lv/article/2339/.

TV lietotnes neizmantošana – lai Go3 izmantotu kopā ar televizoru, lūdzu, instalējiet mūsu lietojumprogrammu no savu lietotņu veikala. Go3 izmantošana TV pārlūkprogrammā nedarbosies.

Vecā lietotnes versija – ja neizmantojat jaunāko Go3 lietojumprogrammas versiju, var būt neparedzētas kļūdas. Lūdzu, pārbaudiet, vai jūsu Go3 lietojumprogramma ir atjaunināta, noklikšķinot uz šīs saites https://palidziba.go3.lv/article/jaunakas-go3-aplikaciju-versijas/.

Vecais SW – lūdzu, pārbaudiet, vai jūsu TV ierīce atbilst tehniskajām prasībām, lai to varētu izmantot ar Go3, sekojot šai saitei https://palidziba.go3.lv/article/tehniskas-prasibas/.

Lēns internets – iesakām izmantot vismaz 10Mbp/s interneta ātrumu. Lai pārbaudītu prasības, lūdzu, izmantojiet šo saiti https://palidziba.go3.lv/article/tehniskas-prasibas/.

Konkrēts TV kļūdu saraksts

Pārāk maz / nepareizs plāns – lūdzu, pārbaudiet, vai jūsu plāns ir pareizs meklētajam saturam https://palidziba.go3.lv/article/satura-pieejamiba/.
Android dekoders
Ierīces ierobežojums – Go3 var izmantot vienlaicīgi 2 ierīcēs (3 ar Android dekoderu). Lūdzu, atvienojiet citas neizmantotās ierīces. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, izmantojiet šo saiti https://palidziba.go3.lv/article/iericu-limits/.

Netika pievienota ierīce partnera pusē – ja iegādājāties Android dekoderu no mums vai mūsu partneriem un ir izveidots savienojums ar internetu, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu, lai uzzinātu, vai jūsu ierīce ir reģistrēta.

Nav oficiāla kaste – Go3 darbosies tikai tad, ja esat oficiāli iegādājies Android dekoderi no mums vai mūsu partneriem Bite, Home3, Tele2. Ja vēlaties iegādāties Android dekoderi pie mums, lūdzu, aizpildiet veidlapu šeit, un mēs ar jums sazināsimies 24 stundu laikā https://palidziba.go3.lv/article/sanemt-labako-piedavajumu/.

Oficiālās lietotnes nelietošana – ja izmantojat Android dekoderi, lietojumprogramma nav jālejupielādē, tā jau ir iepriekš instalēta. Lūdzu, izmantojiet iepriekš instalētu Go3 lietojumprogrammu, lai piekļūtu saturam.

Lēns internets – iesakām izmantot vismaz 10Mbp/s interneta ātrumu. Lai pārbaudītu prasības, lūdzu, izmantojiet šo saiti https://palidziba.go3.lv/article/tehniskas-prasibas/.

Pārāk maz / nepareizs plāns – lūdzu, pārbaudiet, vai jūsu plāns ir pareizs meklētajam saturam https://palidziba.go3.lv/article/satura-pieejamiba/ .

Ja esat atraduši gramatisku kļūdu, lūdzu sazinieties ar mums spiežot Ctrl+Enter.

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Vajadzīga palīdzība?
Vai nevari atrast nepieciešamo atbildi? Sazinies ar mums!
Kontakti

Gramatisko kļūdu informācija

Sekojoš teksts tiks nosūtīts kļūdu labošanai: