Kā varu saņemt rēķinu?
Ja vēlies aplūkot savu rēķinu, lūdzu, dodies uz Go3 pašapkalpošanās sadaļu tīmekļvietnē https://plan.go3.lv/billing-history.
Mēs neizsūtām rēķinu uz e-pastu. Mēs e-pastā norādām informāciju par izrakstītajiem rēķiniem, kā arī atgādinājumu par nesamaksātiem rēķiniem (ja tādi ir). E-pastā norādām arī to , ka Tavā pašapkalpošanās sadaļā ir pieejama rēķina PDF versija.
Gadījumā ja Tu esi pieprasījis saņemt e-rēķinu ar bankas starpniecību, rēķins tiks nosūtīts Tavai bankai. Banka izmantos rēķinā norādīto informāciju, lai sagatovotu maksājumu tā veikšanai. Taču, lūdzu ņem vērā, ka e-rēķins bankai netiek sūtīts automātiski; lai uzsāktu šādu procesu, ir nepieciešama Tava iesaiste.
Veidi, kādos vari saņemt atgādinājumus par rēķina apmaksu:
– e-pasts,
– e-rēķins bankā.
Mēs neizsūtām rēķinu uz e-pastu. Mēs e-pastā norādām informāciju par izrakstītajiem rēķiniem, kā arī atgādinājumu par nesamaksātiem rēķiniem (ja tādi ir). E-pastā norādām arī to , ka Tavā pašapkalpošanās sadaļā ir pieejama rēķina PDF versija.
Gadījumā ja Tu esi pieprasījis saņemt e-rēķinu ar bankas starpniecību, rēķins tiks nosūtīts Tavai bankai. Banka izmantos rēķinā norādīto informāciju, lai sagatovotu maksājumu tā veikšanai. Taču, lūdzu ņem vērā, ka e-rēķins bankai netiek sūtīts automātiski; lai uzsāktu šādu procesu, ir nepieciešama Tava iesaiste.
Veidi, kādos vari saņemt atgādinājumus par rēķina apmaksu:
– e-pasts,
– e-rēķins bankā.
Kā varu apmaksāt rēķinu?
Rēķinu vari apmaksāt:
– pašapkalpošanās sadaļā tīmekļvietnē https://plan.go3.lv/billing-history;
– ar debetkarti vai kredītkarti;
– ar bankas pārskaitījumu.
Veicot apmaksu internetbankā, jānorāda šādi rekvizīti:
Saņēmējs: AS Go3 Baltics Latvijas filiāle
Bankas konta Nr.: A/S Swedbank, LV39HABA0551026840379
Maksājuma mērķī nepieciešams norādīt tikai klienta numura ciparus.
– pašapkalpošanās sadaļā tīmekļvietnē https://plan.go3.lv/billing-history;
– ar debetkarti vai kredītkarti;
– ar bankas pārskaitījumu.
Veicot apmaksu internetbankā, jānorāda šādi rekvizīti:
Saņēmējs: AS Go3 Baltics Latvijas filiāle
Bankas konta Nr.: A/S Swedbank, LV39HABA0551026840379
Maksājuma mērķī nepieciešams norādīt tikai klienta numura ciparus.
Cik bieži varu mainīt maksājumu veidu?
Tu vari mainīt izvēlēto maksājumu veidu uz kādu no augstāk norādītajiem jebkurā brīdī.
Kad man jāapmaksā rēķins?
Rēķins jāapmaksā līdz konkrētā mēneša 25. datumam. Gadījumā ja, kā maksājumu veidu izvēlējies debetkarti vai kredītkarti, rēķina summa katra mēneša 12. datumā tiks automātiski atskaitīta no tā bankas konta, pie kura ir piesaistīta izvēlētā debetkarte vai kredītkarte.
Neesmu saņēmis/-usi rēķinu. Kā rīkoties?
Rēķinus jebkurā brīdī vari apskatīt mūsu pašapkalpošanās sadaļā, dodoties uz tīmekļvietni https://plan.go3.lv/billing-history. Alternatīvi, Tu vari sazināties ar mūsu klientu atbalsta komandu, lai vienotos par rēķina nosūtīšanu e-pastā.
Apmaksāju rēķinu, bet saņēmu ziņu, ka maksājums nav veikts.
Neuztraucies! Lūdzu, pārbaudi, ka maksājuma informācija ir norādīta pareizi un sazinies ar klientu atbalsta komandu, iesniedzot dokumentus par veikto maksājumu.
Kā un kur varu pieslēgt automātisko maksājumu?
Lai aktivizētu automātisku rēķinu apmaksu, sazinies ar savu banku. Lūdzu, piefiksē savu klienta numuru, piesakoties automātiskai rēķinu apmaksai.
Ja vēlies maksāt ar debetkarti vai kredītkarti, nav nepieciešams sazināties ar banku. Tev atliek vien pievienot karti kā maksājumu veidu, un ikmēneša maksājums katra mēneša 12. datumā tiks automātiski atskaitīts no Tava bankas konta, pie kura ir piesaistīta izvēlētā debetkarte vai kredītkarte.
Ja vēlies maksāt ar debetkarti vai kredītkarti, nav nepieciešams sazināties ar banku. Tev atliek vien pievienot karti kā maksājumu veidu, un ikmēneša maksājums katra mēneša 12. datumā tiks automātiski atskaitīts no Tava bankas konta, pie kura ir piesaistīta izvēlētā debetkarte vai kredītkarte.