1. Uz sākumu
  2. Go3 tehniskās uzturēšanas darbi (04.02.-10.02.2025.)
  3. Go3 tehniskās uzturēšanas darbi laika posmā no 04. līdz 10. februārim

Go3 tehniskās uzturēšanas darbi laika posmā no 04. līdz 10. februārim

Lai nodrošinātu vēl ērtāku Go3 pakalpojuma izmantošanu un paplašinātu pakalpojumu pieejamību, laika posmā no 04.02.2025. plkst. 18:00 līdz 10.02.2025. veiksim tehniskas izmaiņas mūsu norēķinu sistēmā. Šajā laika posmā daļa no pakalpojumiem būs ierobežota.

Izmaiņas skars tikai klientus, kuriem ir noslēgts Go3 pakalpojuma līgums termiņā uz 12 vai 24 mēnešiem.
Šīs izmaiņas neskars klientus, kuri izmanto ikmēneša Go3 pakalpojumu bez noteikta terminēta līguma vai izmanto Go3 pie mūsu sadarbības partneriem Bite, Tele2 vai Home3.

Ar kādām tieši tehniskām niansēm es varu saskarties?

  1. Pašapkalpošanās portāls nav pieejams

Šajā laika periodā Tev nebūs pieejams pašapkalpošanās portāls: Pašapkalpošanās | Go3.

Arī pēc tehnisko darbu pabeigšanas, šī vietne vairs nebūs pieejama. Turpmāk visu informāciju par savu Go3 kontu, iestatījumus, rēķinus un papildu pakalpojumus meklē mūsu mājas lapā labajā augšējā stūrī, klikšķinot uz ikonas:

Lai iepazītos ar visām iespējām, ko varēsi izdarīt sadaļā “Mans konts”, lūdzu, iepazīsties ar informāciju šeit: Sadaļas “Mans konts” iespējas un iestatījumi – Go3 palidziba

2. Filmu Noma

Šajā laika posmā no 04 .-10. februārim, arī Fimu noma nebūs pieejama.

3. Līguma izmaiņas

Kamēr veiksim IT uzlabojumus, mainīt paku, pieslēgt papildu kanālus nebūs iespējams. Aicinām būt pacietīgam, jo tiklīdz visi darbi būs paveikti, varēsi ērti sadaļā “Mans konts -> Pārvaldīt abonementu” veikt visus vēlamos pirkumus.

4. Kas vēl svarīgs man būtu jāzina?

Tavs Klienta numurs tiks mainīts. Jauno klienta numuru redzēsi marta mēneša izsūtītajā rēķinā. Aicinām turpmāk veicot rēķina apmaksu, izmantot jauno Klienta numuru.

5. Pēc tehnisko darbu pabeigšanas, nevaru atvērt Go3 kontu, ko man darīt?

a) Lūdzu pārliecinies vai centies atvērt un ielogoties pašapkalpošanās portālā šeit: Ieiet un neizmanto iepriekšējo (veco) saiti.

b) Ja esi aizmirsis savu paroli, aicinām to atjaunot šeit: Jauna parole

c) Lūdzu restartē Go3 aplikācijas lietotni, ja tomēr neizdodas.

d) Ja tomēr nevari ielogoties, lūdzu, sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas komandu čatā.

Atvainojamies par neērtībām un esam pateicīgi par Tavu pacietību. Uzlabojumi tiek veikti, lai rūpētos par klientu ērtībām. Izmaiņas ļaus nākotnē nodrošināt labāku pakalpojumu kvalitāti.
Paldies, par pacietību un uzticēšanos. Visas darbības atkal būs pieejamas no 10 februāra.

Vai informācija bija noderīga?

Vajadzīga palīdzība?
Vai nevari atrast nepieciešamo atbildi? Sazinies ar mums!
Kontakti