Tu vari kļūt viens no pirmajiem, kas redz pirmizrādes! Ja tomēr neizdodas skatīties savu izvēlēto saturu, tad iesakām :
- Pārbaudīt savu maksājumu vēsturi, lai pārliecinātos, ka maksājums veikts korekti . Ja maksājums nav veikts vai neparādās maksājumu vēsture, tas norāda uz to, ka maksājums nav veikts. Lūdzu mēģiniet vēlreiz.
- Filmas noma dod piekļuves tiesības saturam 48 stundu ietvaros. Pārliecinieties, ka piekļuves tiesību laiks nav pagājis. To varat pārbaudīt, dodoties uz Konta iestatījumiem -> Informācija par plānu – Mani pirkumi (zemāk attēls informācijai).
Ja neizdodas veikt maksājumu, iesakām apmeklēt mūsu zemāk norādīto linku kļūdainu maksājumu gadījumā https://palidziba.go3.lv/article/kludaini-veiktie-maksajumi/
Ja šis raksts nepalīdzēja, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta daļu vai savu partneri, caur kuru pasūtījāt pakalpojumu, lai varētu, pēs iespējas, ātrāk novērst radušos problēmu!