1. Uz sākumu
  2. Tehniskā palīdzība
  3. Kā rīkoties, ja nedarbojas filmu noma?

Kā rīkoties, ja nedarbojas filmu noma?

Tu vari kļūt viens no pirmajiem, kas redz pirmizrādes! Ja tomēr neizdodas skatīties savu izvēlēto saturu, tad iesakām :

  • Pārbaudīt savu maksājumu vēsturi, lai pārliecinātos, ka maksājums veikts korekti . Ja maksājums nav veikts vai neparādās maksājumu vēsture, tas norāda uz to, ka maksājums nav veikts. Lūdzu mēģiniet vēlreiz.
  • Filmas noma dod piekļuves tiesības saturam 48 stundu ietvaros. Pārliecinieties, ka piekļuves tiesību laiks nav pagājis. To varat pārbaudīt, dodoties uz Konta iestatījumiem -> Informācija par plānu – Mani pirkumi (zemāk attēls informācijai).

Ja neizdodas veikt maksājumu, iesakām apmeklēt mūsu zemāk norādīto linku kļūdainu maksājumu gadījumā https://palidziba.go3.lv/article/kludaini-veiktie-maksajumi/

Ja šis raksts nepalīdzēja, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta daļu vai savu partneri, caur kuru pasūtījāt pakalpojumu, lai varētu, pēs iespējas, ātrāk novērst radušos problēmu!

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Vajadzīga palīdzība?
Vai nevari atrast nepieciešamo atbildi? Sazinies ar mums!
Kontakti