1. Uz sākumu
  2. Tehniskā palīdzība
  3. Kā rīkoties, ja nedarbojas filmu noma?

Kā rīkoties, ja nedarbojas filmu noma?

Tu vari kļūt viens no pirmajiem, kas redz pirmizrādes! Ja tomēr neizdodas skatīties savu izvēlēto saturu, tad iesakām :

  • Pārbaudīt savu maksājumu vēsturi, lai pārliecinātos, ka maksājums veikts korekti . Ja maksājums nav veikts vai neparādās maksājumu vēsture, tas norāda uz to, ka maksājums nav veikts. Lūdzu mēģiniet vēlreiz.
  • Filmas noma dod piekļuves tiesības saturam 48 stundu ietvaros. Pārliecinieties, ka piekļuves tiesību laiks nav pagājis. To varat pārbaudīt, dodoties uz Konta iestatījumiem -> Mani Pasūtījumi sadaļā maksājuma datums un maksājuma statuss (zemāk attēls informācijai).

Ja neizdodas veikt maksājumu, iesakām apmeklēt mūsu zemāk norādīto linku kļūdainu maksājumu gadījumā https://palidziba.go3.lv/article/kludaini-veiktie-maksajumi/

Ja šis raksts nepalīdzēja, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta daļu vai savu partneri, caur kuru pasūtījāt pakalpojumu, lai varētu, pēs iespējas, ātrāk novērst radušos problēmu!

Ja esat atraduši gramatisku kļūdu, lūdzu sazinieties ar mums spiežot Ctrl+Enter.

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Vajadzīga palīdzība?
Vai nevari atrast nepieciešamo atbildi? Sazinies ar mums!
Kontakti

Gramatisko kļūdu informācija

Sekojoš teksts tiks nosūtīts kļūdu labošanai: