Gadījumos, kad mēģināt abonēt vai samaksāt par Go3 pakalpojumiem, ekrānā saņemat informāciju, ka maksājums nav izdevies. Tas var notikt dažādu iemeslu dēļ. Iesakām vispirms sazināties ar savu bankas pakalpojumu sniedzēju, pirms tam zemāk pārbaudot sekojošas lietas:
Nepietiek līdzekļu bankas kontā
Ja esat abonējis Go3, pārliecinieties, vai maksājuma dienā jums ir/bija pietiekami naudas līdzekļi, lai veiktu maksājumu.
Ja esat pārliecināts, ka esat saistījis savu kontu ar pareizu bankas karti, kuras konta atlikumā jabūt naudas līdzekļiem, pārbaudiet nākamos iespējamos iemeslus.
Ja esat pārliecināts, ka esat saistījis savu kontu ar pareizu bankas karti, kuras konta atlikumā jabūt naudas līdzekļiem, pārbaudiet nākamos iespējamos iemeslus.
Nekorekts maksājuma kartes tips
Maksājumu karti var izmantot tikai tad, ja tā atbilst maksājuma kartes prasībām (CVV / CVC / CID numurs ir kartes aizmugurē).
Piemērs, kā to varat pārbaudīt zemāk. Ja neesat pārliecināts vai kartes aizmugure izskatās citādi, sazinieties ar bankas pakalpojumu sniedzēju, lai iegūtu vairāk informācijas par kartes iespējām.
Piemērs, kā to varat pārbaudīt zemāk. Ja neesat pārliecināts vai kartes aizmugure izskatās citādi, sazinieties ar bankas pakalpojumu sniedzēju, lai iegūtu vairāk informācijas par kartes iespējām.
Izslēgta iespēja veikt interneta maksājumus
Šī bankas funkcija ļauj ierobežot jebkuru veikto interneta darījumu. Kā to atspējot / iespējot, iesakām sazināties ar bankas pakalpojumu sniedzēju vai apmeklēt viņu palīdzības sadaļu.
Maksājuma kartes termiņš ir beidzies
Pārbaudiet savas fiziskās maksājuma kartes priekšējo informāciju. Jums vajadzētu redzēt informāciju, kāda norādīta zemāk par termiņu.
Ir divi numuri, kas norāda jūsu kartes derīgumu- mēnesis un gads. Ja redzat, ka tās derīguma termiņš ir beidzies, tad iesakām:
– Maksājumiem izmantot citu karti vai maksājuma veidu;
– Sazinieties ar bankas pakalpojumu sniedzēju, lai atjaunotu maksājuma karti.
Ir divi numuri, kas norāda jūsu kartes derīgumu- mēnesis un gads. Ja redzat, ka tās derīguma termiņš ir beidzies, tad iesakām:
– Maksājumiem izmantot citu karti vai maksājuma veidu;
– Sazinieties ar bankas pakalpojumu sniedzēju, lai atjaunotu maksājuma karti.
Nav sniegti nepieciešami dati bankai
Atsvešķas bankas var palūgt norādīt noteiktus personas datus, ievērojot likumdošanas prasības.
Ja šāda informācija netiek aizpildīta un norādīta, banka var ierobežot bankas karšu izmantošanu.
Iesakām sazināties ar bankas pakalpojumu sniedzēju, lai iegūtu vairāk informācijas!
Ja šāda informācija netiek aizpildīta un norādīta, banka var ierobežot bankas karšu izmantošanu.
Iesakām sazināties ar bankas pakalpojumu sniedzēju, lai iegūtu vairāk informācijas!
Maksājumu karte nav verificēta
Karšu izdevēji ievieš jaunus maksājumu drošības noteikumus, lai uzlabotu aizsardzību pret krāpšanu, tāpēc apmaksas brīdī jums ir jāveic papildu apstiprināšanas darbība. Jūs tiksiet pārvirzīti uz autentifikācijas lapu bankas vietnē, lai ievadītu kartes paroli.
Regulāriem maksājumiem verifikācija ir jāveic vienreiz. Savukārt filmu nomai verifikācijas procesu var būt nepieciešams veikt katru reizi, kad nomāsiet saturu un lai to izdarītu, dodieties uz Mans konts > Maksājumu info > izvēlieties pievienoto maksājumu karti un verificējiet to.
Vairāk informācijas par drošu maksājumu regulu lasiet šeit: https://ec.europa.eu/info/law/payment-services-psd-2-directive-eu-2015-2366_en
Regulāriem maksājumiem verifikācija ir jāveic vienreiz. Savukārt filmu nomai verifikācijas procesu var būt nepieciešams veikt katru reizi, kad nomāsiet saturu un lai to izdarītu, dodieties uz Mans konts > Maksājumu info > izvēlieties pievienoto maksājumu karti un verificējiet to.
Vairāk informācijas par drošu maksājumu regulu lasiet šeit: https://ec.europa.eu/info/law/payment-services-psd-2-directive-eu-2015-2366_en