Ļoti retos gadījumos var gadīties, kad maksājums ir veikts korekti, taču abonementam nav iespējams skatīties iegādāto pakalpojumu.
Jāatcerās, ka banka var rezervēt naudu uz mēnesi un veikt maksājumu uz mūsu bankas kontu pēc maksājumu cikla beigām (no pēdējās pasūtījumu dienas).
Lai uzzinātu, vai tas ir jauns maksājums vai vecs maksājums, lūdzu, pārbaudiet bankas transakcijas. Zemāk ir apraksts, kā šie gadījumi varētu izskatīties:
Piemēram, maksājuma datums norādīts 12.06.2020, atsauces/pirkuma rindā redzams 10.06.2020, kas nozīmē, ka maksājums mums tika pārskaitīts tikai pēc divu dienu sākotnējā pirkuma.
Šāda veida aizkavēšanās var veidotie līdz pat mēnesim.
Ja iepriekš aprakstītā situācija neatbilst jūsu gadījumam, mēs palīdzēsim atrisināt šo jautājumu 3 darba dienu laikā.
Nosūtiet mūsu klientu atbalsta dienestam šādu informāciju (pārliecinieties, ka sniedzat šo informāciju drošā vidē):
- Bankas maksājuma uzdevumu;
- Pēdējos 4 bankas maksājuma kartes ciparus.
Pēc pārbaudes veikšanas mūsu klientu atbalsta daļa ar jums sazināsies.