1. Uz sākumu
  2. Norēķinu jautājumi
  3. Pēc maksājuma veikšanas pakalpojums nedarbojas

Pēc maksājuma veikšanas pakalpojums nedarbojas

Ļoti retos gadījumos var gadīties, kad maksājums ir veikts korekti, taču abonementam nav iespējams skatīties iegādāto pakalpojumu.

Jāatcerās, ka banka var rezervēt naudu uz mēnesi un veikt maksājumu uz mūsu bankas kontu pēc maksājumu cikla beigām (no pēdējās pasūtījumu dienas).

Lai uzzinātu, vai tas ir jauns maksājums vai vecs maksājums, lūdzu, pārbaudiet bankas transakcijas. Zemāk ir apraksts, kā šie gadījumi varētu izskatīties:

Piemēram, maksājuma datums norādīts 12.06.2020, atsauces/pirkuma rindā redzams 10.06.2020, kas nozīmē, ka maksājums mums tika pārskaitīts tikai pēc divu dienu sākotnējā pirkuma.

Šāda veida aizkavēšanās var veidotie līdz pat mēnesim.

Apmaksas datums 2020.06.12 par pakalpojumu nopirkto 2020.06.10
Apmaksas datums 2020.03.09 par pakalpojumu nopirkto 2020.03.06

Ja iepriekš aprakstītā situācija neatbilst jūsu gadījumam, mēs palīdzēsim atrisināt šo jautājumu 3 darba dienu laikā.

Nosūtiet mūsu klientu atbalsta dienestam šādu informāciju (pārliecinieties, ka sniedzat šo informāciju drošā vidē):

  • Bankas maksājuma uzdevumu;
  • Pēdējos 4 bankas maksājuma kartes ciparus.

Pēc pārbaudes veikšanas mūsu klientu atbalsta daļa ar jums sazināsies.

Ja esat atraduši gramatisku kļūdu, lūdzu sazinieties ar mums spiežot Ctrl+Enter.

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Vajadzīga palīdzība?
Vai nevari atrast nepieciešamo atbildi? Sazinies ar mums!
Kontakti

Gramatisko kļūdu informācija

Sekojoš teksts tiks nosūtīts kļūdu labošanai: