Cik ilgā laikā jāpienāk e-pastam un īsziņai no Go3 ?
Pārbaudiet, vai īsziņai /e-pastam vajadzēja būt norādītam jums kā adresātam, vai to apstrādei nepieciešams vairāk laika:
– Īsziņa var aizņemt apstrādi līdz 10 minūtēm;
– Automātiskā epasta apstrāde notiek līdz 10 minūtēm;
– Klientu atbalsta daļa*: e-pasti tiek apstrādāti 72 stundu ietvaros kopš saņemšanas brīža.
* e-pasti, kas tiek saņemti sadarbības partneriem iespējams tiek apstrādāti ar citu termiņu. Iesakām tomēr nogaidīt tās pašas 72 stundas e-pasta apstrādei. Ja tomēr atbilde netiek saņemta, iesakām sazināties ar savu pakalpojuma sniedzēju, lai noskaidrotu šo jautājumu.
– Īsziņa var aizņemt apstrādi līdz 10 minūtēm;
– Automātiskā epasta apstrāde notiek līdz 10 minūtēm;
– Klientu atbalsta daļa*: e-pasti tiek apstrādāti 72 stundu ietvaros kopš saņemšanas brīža.
* e-pasti, kas tiek saņemti sadarbības partneriem iespējams tiek apstrādāti ar citu termiņu. Iesakām tomēr nogaidīt tās pašas 72 stundas e-pasta apstrādei. Ja tomēr atbilde netiek saņemta, iesakām sazināties ar savu pakalpojuma sniedzēju, lai noskaidrotu šo jautājumu.
Kā man rīkoties, ja atbilde tomēr netiek saņemta 72 stundu ietvaros?
– Iesakām pārliecināties, vai esat saņēmis e-pastu uz iesūtni, nevis īsziņu (ir vērts pārbaudīt, vai tālrunī nav īsziņu no mums);
– Pārliecinieties, vai pārbaudāt pareizo (iestatiet kā korespondenci) e-pasta pastkasti, nevis kādu papildu, kuru ikdienā neizmantojiet;
– Pārbaudiet visas iespējamās e-pasta mapes *, iespējams, e-pasts pazuda vienā no tām.
*surogātpasts, sociālais, nevēlamais saturs, svarīga un galvenā iesūtnes mape.
– Pārliecinieties, vai pārbaudāt pareizo (iestatiet kā korespondenci) e-pasta pastkasti, nevis kādu papildu, kuru ikdienā neizmantojiet;
– Pārbaudiet visas iespējamās e-pasta mapes *, iespējams, e-pasts pazuda vienā no tām.
*surogātpasts, sociālais, nevēlamais saturs, svarīga un galvenā iesūtnes mape.
No kāda e-pasta tiek sūtīti Go3 epasti?
Mums ir divas automatizētas e-pasta adreses atkarībā no jautājuma risināšanas. Tas tiek darīts, lai nodrošinātu jautājuma ātru atrisināšanu:
– id.lv@tv3group.eu izmantojam, lai palīdzētu nomainīt vai iestatīt jaunu paroli;
– account@go3.lv izmantojam, lai informētu par svarīgām izmaiņām Go3 pakalpojumā vai līgumā.
Savukārt, jaunumi@mail.go3.lv e-pasts tiek izmantots, lai informētu par Go3 satura pakas jaunumiem.
– id.lv@tv3group.eu izmantojam, lai palīdzētu nomainīt vai iestatīt jaunu paroli;
– account@go3.lv izmantojam, lai informētu par svarīgām izmaiņām Go3 pakalpojumā vai līgumā.
Savukārt, jaunumi@mail.go3.lv e-pasts tiek izmantots, lai informētu par Go3 satura pakas jaunumiem.
Nesaņēmu automatizētu e-pastu, jāveic papildu darbības:
Ja vajadzēja saņemt e-pastu no sistēmas, nevis no klientu atbalsta (piemēram: reģistrācija, paroles atjaunošana), lūdzu, mēģiniet vēlreiz atjaunot paroli, izmantojot šo saiti https://go3.lv/subscriber/password/request