1. Uz sākumu
  2. Tehniskā palīdzība
  3. Kļūdu paziņojumi – ko tie nozīmē un kā rīkoties?

Kļūdu paziņojumi – ko tie nozīmē un kā rīkoties?

Kad izmanto Go3, dažkārt var parādīties kļūdu paziņojumi. Tie palīdz saprast, kas noticis un kā to novērst. Zemāk atradīsi biežāk sastopamos paziņojumus ar skaidrojumiem un risinājumiem.

📞 Nepieciešama palīdzība?

Sazinies ar Go3 klientu atbalstu:

  • 💬 Tiešsaistes čats
  • 📧 E-pasts: info@go3.lv
  • 📱 Darba laiks: katru dienu no 9:00 līdz 21:00
  • 🕒 atceries, ka mūsu čatbots pieejams 24/7!

💡 Padoms:

📸 Ekrānšāviņš + kļūdas kods = ātrāka palīdzība!

🔐 Piekļuves un autentifikācijas kļūdas

GE/E/IC – Vispārēja kļūda
Atsevišķos gadījumos nav iespējams noteikt kļūdas vispārējo paziņojumu un šādos gadījumos nepieciešama padziļināta izpēte, lai varētu saprast kļūdas iespējamos risinājumus.
Ja tomēr redzat šādu kļūdas paziņojumu, vispirms iesakām restartēt Go3 app vai TV.
INT001 – Iekšēja kļūda
Mēģinot pieslēgties sociālo mediju kontiem, varat saskarties ar šo kļūdas ziņojumu. Ja jums ir radušies jautājumi par šo, lūdzu, sazinieties ar mums, lai mēs varētu atrisināt šo situāciju, bet pa to laiku mēs iesakām izveidot jaunu paroli un pieslēgties ar paroli.
COM002 – Nekorekts telefona numurs
Ja reģistrējies ar savu tālruņa numuru, pārliecinies, vai formāts ir pareizs un tiek ievadīti visi cipari korekti. Piemēram: Iespējams tiek ievadīts nekorekts valsts kods? Vai tiek pievienoti visi simboli kā +371… vai 00371?
SUB015 – E-pasts jau reģistrēts
Šāds paziņojums var parādīties tikai gadījumā, ja noteiktais e-pasts jau sistēmas ticis ievadīts un reģistrēts. Nav iespējams vienlaicīgi ar to pašu e-pastu reģistrēt divus abonementus.
Atjauno paroli vai sazinies ar partneriem (Home3, Bite, Tele2).
SUB031 – Lietotājs nav apstiprināts
Lietotājs nav verificēts no Go3 puses. Lūdzu, sazinies ar klientu atbalstu.
AUT001 – Nepieciešama autorizācija
Pārliecinies, vai programma Go3 ir atjaunināta. Jaunākās lietojumprogrammu versijas varat apskatīt šeit.
Ja joprojām rodas problēmas, iesakām atslēgties no konta un pieslēgties vēlreiz.
VER001 – Verifikācijas kods, kas nosūtīts pa e-pastu / īsziņu, nav pareizi ievadīts vai tam ir beidzies derīguma termiņš
Šāds paziņojums var parādīties divos gadījumos: 
–        Ievadītajā kodā ir drukas kļūda. Pārliecinies, ka ievadītais kods ir ievadīts precīzi pēc īsziņas atsūtītās informācijas;
–        Koda derīguma termiņš ir beidzies (atsūtītais īsziņas kods ir derīgs 15 minūtes, e-pasta kods derīgs ir 24 stundas,). Lai kodu atjaunotu īsziņas vai e-pasta veidā, lūdzu veikt atkārtotas darbības*, lai varētu kodu ievadīt vēlreiz.
 
* Ja tas bija reģistrācijas e-pasts, iesakām atjaunot paroli un kodu, kas tiks nosūtīts dažu minūšu ietvaros. Lai atjaunotu paroli, spied šeit.
Spiežot zemāk, iespējams uzzināt vairāk, kā rīkoties paroles atjaunošanas gadījumā: https://palidziba.go3.lv/article/paroles-jautajumi/ .
COM001 – Reģistrācijas laikā e-pasta formāts ir nekorekts
Šāds paziņojums var parādīties tikai gadījumā, ja tiek nekorekti ierakstīts epasta formāts vai domēns.
Šajā gadījumā vienīgais risinājums ir pārliecināties par korekta e-pasta ievadīšanu!
SUB048 –  Beidzies paroles atiestatīšanās laiks
Šis ziņojums tiek parādīts tikai tad, ja esi reģistrējies pats un mēģināji izveidot paroli pēc 24 stundām.
Lai tagad izveidotu paroli, lūdzu, izpildi šo īso instrukciju:
– Apmeklē lapu proles atjaunošanai šeit;
– Ievadi reģistrācijai izmantotos akreditācijas datus;
– Kad esi saņēmis jaunu e-pastu *, lūdzu, izveido paroli 15 minūšu laikā.

Tā kā šis e-pasta ziņojums tiek nosūtīts otro reizi, tas var nonākt iesūtnes mapēs “junk/ spam/ sociālie tīkli”, tāpēc aicinām pārliecināties.
SUB030 – Lietotājs neeksistē
Ja pamani šo kļūdas paziņojumu, tad sistēma atpazīst, ka šāds lietotājs nav reģistrēts Go3. Lūdzu, sazinies ar mums.
SUB009 – Nepareizs lietotājvārds vai parole
Ja pamani šo kļūdas paziņojumu, tad visticamāk esi ievadījis kļūdaini lietotājvārdu vai paroli.
DE/S/ED – izmantotā ierīce ir “rootota”
Šis paziņojums norāda, ka ierīce, kuru mēģināt izmantot, ir “rootota” jeb tai ir piešķirtas saknes (root) piekļuves tiesības. Tas nozīmē, ka ierīces operētājsistēma ir modificēta, ļaujot lietotājam mainīt sistēmas iestatījumus, aizvietot vai rediģēt sistēmas lietotnes, instalēt pielāgotas tēmas un izmantot specializētas lietotnes, kas nav pieejamas standarta ierīcēs.
Drošības apsvērumu dēļ Go3 neatbalsta un arī nākotnē neatbalstīs “roototas” ierīces.

🌍 Reģiona un piekļuves ierobežojumi

GEO001-  Jūsu IP adrese neatrodas ES/ EEZ zonā vai tiek izmantots VPN / starpniekserveris
Lūdzu, pārskati sekojošo:
– vai esi verificējis savu atrašanās vietu ar tālruņa numuru – to var paveikt šeit https://palidziba.go3.lv/article/go3-skatisanas-arpus-latvijas-valsts/
– Tīklā tiek izmantots VPN risinājums. Lai to atspējotu, lūdzu, dodies uz interneta iestatījumiem vai sazinieties ar interneta pakalpojumu sniedzēju. Šajā gadījumā no Go3 puses nav iespējams to paveikt.
GEO002 – Atrtašanās vieta ir ārpus EU/ EEA
Lūdzu skatīt kļūdas paziņojumu augstāk – GEO001, kas nosaka to, ka IP adrese tiek noteikta ārpus EU/EEA zonas valstīm.

💳 Maksājumu un nomas kļūdas

PRO005 – Produkts nav ieplānots skatīšanai
Pārbaudi, vai pēdējais maksājums ir veiksmīgi apmaksāts!
Ja maksājums ir izdevies un šī kļūda atkārtojas, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu.
CRM001 – nav iespējas iznomāt filmu
Ja pamani šo kļūdas paziņojumu, tad iespējams esi sasniedzis maksājuma kartes pirkuma limitu vai arī maksājuma kartei, ar kuru centies veikt pirkumu, ir beidzies derīguma termiņš.
ITE016 – saturs nav apmaksāts
Pārbaudi nomas laiku un maksājuma statusu.

📺 Satura un video atskaņošanas kļūdas

CC/F/ED – Neizdevās parādīt saturu
Pārbaudi ierīces atbilstību tehniskajām prasībām šeit.
BLA001 – Melns ekrāns
Sazinies ar klientu atbalsta komandu., norādot kanālu.
ME/R/DE – Bojāts video fails
Šo video nav iespējams parādīt atrašanās vietā vai licencēšanas ierobežojumu dēļ šo videoklipu nevar skatīties savā atrašanās vietā.
 
Go3 ir pieejams visās ES/EEZ valstīs.
 
– Neesat verificējis savu atrašanās vietu ar tālruņa numuru – spied šeit, lai to pārbaudītu.
– Tīklā tiek izmantots VPN risinājums. Lai to atspējotu, dodieties uz interneta iestatījumiem vai sazinieties ar savu interneta pakalpojumu sniedzēju.
ME/R/RK – Tīkla kļūda
Saistītas ar interneta tīklu.
Restartē maršrutētāju (rūteri), aplikāciju vai TV.
PL/N/ED – Neizdevās ielādēt saturu
Saistītas ar noteikta TV satura skatīšanos vai interneta tīklu.
Restartē maršrutētāju (rūteri), aplikāciju vai TV.
PL/V/ON – Nepareizs pieprasījums
Mēģinot ielādēt noteiktu saturu, tiek sūtīts mums pieprasījums satura ielādei.
Ja šāds kļūdas paziņojums parādās, lūdzu,
– mēģini lejupielādēt atkārtoti saturu;
– restartē Go3 app vai TV.
PL/V/ER – Video iestatījumu kļūda
Šāds kļūdas paziņojums parasti parādās, ja TV savienots ar kādu no citām ierīcēm.
Ja šāds kļūdas paziņojums parādās, lūdzu, restartē Go3 app vai TV.
PR/Y/ED – Atskaņotāja sagatavošanas kļūda
Šāds kļūdas paziņojums parasti parādās, ja TV savienots ar kādu no citām ierīcēm.
Ja šāds kļūdas paziņojums parādās, lūdzu, restartē Go3 app vai TV.
ME/F/AD – Nederīgs kods
Kļūdu paziņojums ir saistīts ar noteikta TV satura skatīšanos, kuru konkrētajā brīdī skatāties un/vai ar internetu.
Ja šāds kļūdas paziņojums parādās, lūdzu, restartē Go3 app vai TV.
DE/A/LT- Nezināma kļūda
Pārbaudi ierīces tehniskās prasības.Ja izmantotā ierīce un lietojumprogrammas versija ir atjaunināta, kā arī ir pietiekams interneta ātrumu, sazinies ar atbalstu.
VID009 – Video sesija beigusies
Ja mobilajās ierīcēs (tālrunī vai planšetdatorā) rodas šāda kļūda, pārliecinieties, vai programma Go3 ir atjaunināta.
Ja televizorā redzi šo kļūdas ziņojumu, tas var būt saistīts ar ilgstošu neaktivitāti. Ja neredzat iespēju turpināt skatīšanos, iespējams, būs jārestartē lietojumprogramma. Lūdzu, pārliecinies, vai lietojumprogramma ir atjaunināta. Jaunākās versijas var pārbaudīt šeit.
PRO012 – Programmas ieraksts neeksistē
Parasti tas ir saistīts ar saturu, kuru mēģināt skatīties, un/vai ar internetu.

tāpēc, lūdzu:
– mēģini vēlreiz ielādēt saturu vai
– restartē Go3 app, TV vai interneta rūteri.
PL/R/OR – nezināma vieo atskaņošanas kļūda aplikācijā
Iesākumā iesakām nospiest vienkārši uz TV pults pogu “atpakaļ” (back) un pamēģināt saturu palaist atskaņot vēlreiz, ja tas nepalīdz, aicinām restartēt TV.
VI/I/ED – video sesija ir beigusies
Šis paziņojums norāda, ka ir sasniegts vienlaicīgo skatīšanās ierīču limits. Tas nozīmē, ka Go3 konts šobrīd tiek izmantots vairākās ierīcēs vienlaicīgi, pārsniedzot atļauto ierīču skaitu (max 2 ierīcēs vienlaicīgi)
DR/R/OR – neizdevās ģenerēt multivides atslēgas
Šis paziņojums parādās, ja televizors nespēj saņemt nepieciešamo DRM (Digital Rights Management) atslēgu no Go3 sistēmas. Tas var notikt, ja ierīce neatgriež atpakaļ mūsu sistēmai pieprasīto atslēgu, kas nepieciešama satura atskaņošanai.
Parasti šī problēma tiek atrisināta ar vienkāršu televizora restartēšanu. Lūdzu, izslēdziet televizoru pilnībā (ne tikai ar pulti, bet arī atvienojot no strāvas uz dažām sekundēm), un pēc tam ieslēdziet to no jauna.
Ja problēma atkārtojas:
Pārliecinieties, ka televizora programmatūra ir atjaunināta uz jaunāko versiju.
Mēģiniet atkārtoti palaist Go3 lietotni.
Ja nepieciešams, pārinstalējiet lietotni.

⚙️ Tehniskās kļūdas un ierīču savienojumi

OTC002 – nepareizs kods TV pievienošanai
Šī kļūda ir redzama tikai tad, ja pievienojot TV ierīci un pieslēdzoties www.go3.lv mājas lapai kods tiek ievadīts teksta veidā.
Ģenerē jaunu kodu un ievadi atkārtoti.
TE/A/OR – tehniskais pārtraukums
Šis nav kļūdas paziņojums, bet ziņojums no mums! Mēs sūtām noteiktajā laikā jaunu lietojumprogrammas versiju vai veicam īslaicīgus plānotos tehniskos darbus, lai nodrošinātu vislabāko mūsu pakalpojumu sniegšanu.
Iesakām atkārtoti lejupielādēt Go3 pēc aptuveni 15 minūtēm vai vienas stundas ietvaros. Paldies par sapratni!

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Vajadzīga palīdzība?
Vai nevari atrast nepieciešamo atbildi? Sazinies ar mums!
Kontakti