Kļūdu paziņojumi

Žēl, ka jūs redzat vienu no šādiem kļūdas ziņojumiem. Zemāk mēs esam norādījuši biežākos un populārākos kļūdu paziņojumus. Lai risinātu jebkuru no tālāk norādītajiem ziņojumiem, jums ir nepieciešamas ne vairāk kā 3 minūtes laika.

GE/E/IC – Vispārīgs kļūdas paziņojums
Atsevišķos gadījumos nav iespējams noteikt kļūdas vispārējo paziņojumu un šādos gadījumos nepieciešama padziļināta izpēte, lai varētu saprast kļūdas iespējamos risinājumus.

Ja tomēr redzat šādu kļūdas paziņojumu, vispirms iesakām restartēt televizoru (atslēgt to no strāvas avota) un pēc dažām minūtēm to atkal pieslēgt atpakaļ. Ja tas nepalīdz, ieteicams tālrunī atkārtoti instalēt lietojumprogrammu Go3 un pārliecināties, vai izmantojat programmas jaunāko versiju.

Ja šis kļūdas ziņojums joprojām tiek rādīts nepārtraukti, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu un norādiet laiku, kad radās šis kļūdas ziņojums, un mēs to centīsimies izpētīt vairāk.
AUT001 – Nepieciešama autorizācija
Ja mobilajās ierīcēs (tālrunī vai planšetdatorā) rodas šāda kļūda, pārliecinieties, vai programma Go3 ir atjaunināta. Jaunākās lietojumprogrammu versijas varat apskatīt šeit.

Šo kļūdu var konstatēt arī, izmantojot programmu Go3 televīzijā. Ieteicams pārbaudīt, vai jūsu lietojumprogramma ir atjaunināta, skat šeit. Ja jums joprojām rodas problēmas, iesakām atslēgties no konta un pieslēgties vēlreiz.

Ja tā joprojām notiek, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu, lai mēs varētu to izpētīt vairāk.
VID009 – Video sesija beigusies
Ja mobilajās ierīcēs (tālrunī vai planšetdatorā) rodas šāda kļūda, pārliecinieties, vai programma Go3 ir atjaunināta. Jaunākās lietojumprogrammu versijas, kuras var apskatīt šeit.

Ja televizorā redzat šo kļūdas ziņojumu, tas var būt saistīts ar ilgstošu neaktivitāti. Ja neredzat iespēju turpināt skatīšanos, iespējams, būs jārestartē lietojumprogramma. Lūdzu, pārliecinieties, vai jūsu lietojumprogramma ir atjaunināta. Jaunākās versijas varat pārbaudīt šeit.
PRO005 –Produkts nav ieplānots skatīšanai
Ja ekrānā redzat šo kļūdu, iespējams, kaut kas nav kārtībā ar abonenta informāciju. Pārbaudiet, vai pēdējais maksājums ir veiksmīgi apmaksāts.

Ja maksājums nebija sekmīgs, apskati iespējamos kļūdu paziņojumus šeit.

Ja maksājums ir izdevies un šī kļūda atkārtojas, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu.
BLA001 – Melns ekrāns
Ja redzat šo kļūdu, skatoties saturu pakalpojumā Go3, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu un informējiet mūs par skatīto kanālu. Mēs centīsimies to pēc iespējas ātrāk novērst.
GEO001 – Ģeogrāfiskās atrašanās vietas kļūda. Klienta IP adrese neatrodas ES/ EEZ zonā vai tiek izmantots VPN / starpniekserveris
Šis kļūdas paziņojums parādās, kad mēģināt izmantot Go3 ārpus valsts. Pat ja to faktiski varat izdarīt, jāsaprot divas sekojošas lietas:
 
– Neesat verificējis savu atrašanās vietu ar tālruņa numuru – to var paveikt šeit https://palidziba.go3.lv/article/go3-skatisanas-arpus-latvijas-valsts/
– Tīklā tiek izmantots VPN risinājums. Lai to atspējotu, lūdzu, dodieties uz interneta iestatījumiem vai sazinieties ar interneta pakalpojumu sniedzēju. Šajā gadījumā no Go3 puses nav iespējams to paveikt.
GEO002 – Atrtašanās vieta ir ārpus EU/EEA
Lūdzu skatīt kļūdas paziņojumu augstāk- GEO001., kas nosaka to, ka Jūsu IP adrese tiek noteikta ārpus EU/EEA zonas valstīm.
PRO012 – Programmas ieraksts neeksistē
Parasti tas ir saistīts ar saturu, kuru mēģināt skatīties, un/vai ar internetu.

Ieteicams veikt tālāk aprakstītās darbības.

– Mēģiniet vēlreiz ielādēt saturu
– Lietojumprogrammas Go3 restartēšana
– TV ierīces restartēšana
– maršrutētāja atsāknēšana
– TV savienošana ar internetu

Ja neviens no augstākminētajiem punktiem nepalīdz, lūdzu, sazinieties ar mums un sniedziet informāciju par noteikto saturu, mēs to kopā izmeklēsim un pārbaudīsim!
CC/F/ED – Neizdevās parādīt saturu
Šī kļūda var norādīt, ka ierīcē, iespējams, ir radušās problēmas un nav iespējams ielādēt saturu, kuru mēģināt skatīties.

Mēģiniet restartēt ierīci, kuru izmantojat, ja tas nepalīdz, iespējams, ka ierīce neatbilst tehniskajām prasībām. Lūdzam pārbaudīt mūsu tehniskās prasības šeit un pārliecināties, vai izmantotā ierīce atbilst tām.

Ja jūsu ierīce atbilst prasībām, bet jūs joprojām redzat šo kļūdu, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta komandu, lai saņemtu palīdzību.
INT001 – Iekšējā kļūda
Mēģinot pieslēgties sociālo mediju kontiem, varat saskarties ar šo kļūdas ziņojumu. Ja jums ir radušies jautājumi par šo, lūdzu, sazinieties ar mums, lai mēs varētu atrisināt šo situāciju, bet pa to laiku mēs iesakām izveidot jaunu paroli un pieslēgties ar paroli.
ITE016 – Saturs nav apmaksāts
Tas var notikt, ja nesen esat nomājis filmu, bet pēc 48 stundām neesat to noskatījies un laiks ir beidzies. Ja 48 stundas nav pagājušās, bet joprojām redzat šo kļūdu, lūdzu, sazinieties ar mums, lai veiktu pārbaudi.
ME/R/DE – Atskaņošana tika pārtraukta bojāta materiāla dēļ vai tāpēc, ka materiālā tika izmantotas neatbalstītas funkcijas
Biežākais kļūdas paziņojums:
Šo video nav iespējams parādīt atrašanās vietā. Licencēšanas ierobežojumu dēļ šo videoklipu nevar skatīties savā atrašanās vietā.
 
Go3 ir pieejams visās ES/EEZ valstīs.
 
– Neesat verificējis savu atrašanās vietu ar tālruņa numuru – spied šeit, lai to pārbaudītu https://palidziba.go3.lv/article/go3-skatisanas-arpus-latvijas-valsts/.
– Tīklā tiek izmantots VPN risinājums. Lai to atspējotu, dodieties uz interneta iestatījumiem vai sazinieties ar savu interneta pakalpojumu sniedzēju.
ME/R/RK – Tīkla kļūdas dēļ ir pārtraukta materiāla lejupielāde
Kļūdas paziņojums ir saistītas ar interneta tīklu. Tas nozīmē, ka savienojums īslaicīgi tika zaudēts.
Iesakām veikt:
–       Restartēt Go3 aplikāciju;
–       Restartēt TV ierīci;
–       Restartēt maršrutētāju (rūteri);
–       Vēlreiz atjaunot savienojumu TV ar internetu.
 
Ja iepriekšminētās darbības nepalīdz, sazinieties ar interneta pakalpojumu sniedzēju, lai saņemtu papildu palīdzību. Šis ziņojums neparādās no Go3 puses.
PL/N/ED – Neizdevās ielādēt vēlamo saturu
Kļūdu paziņojums ir saistīts ar noteikta TV satura skatīšanos, kuru konkrētajā brīdī skatāties un/vai ar internetu.
Iesakām jums veikt tālāk aprakstītās darbības:
–       Mēģināt lejupielādēt atkārtoti saturu;
–       Restartēt Go3 aplikāciju;
–       Restartēt TV ierīci;
–       Restartēt maršrutētāju (rūteri);
–       Vēlreiz atjaunot savienojumu TV ar internetu.
 
Ja iepriekšminētās darbības nepalīdz, sazinieties ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību, norādot ziņojuma aprakstu.
VER001 – Verifikācijas kods, kas nosūtīts pa e-pastu / īsziņu, nav pareizi ievadīts vai tam ir beidzies derīguma termiņš
Šāds paziņojums var parādīties divos gadījumos: 
–        Ievadītajā kodā ir drukas kļūda. Pārliecinies, ka ievadītais kods ir ievadīts precīzi pēc īsziņas atsūtītās informācijas;
–        Koda derīguma termiņš ir beidzies (atsūtītais īsziņas kods ir derīgs 15 minūtes, e-pasta kods derīgs ir 24 stundas,). Lai kodu atjaunotu īsziņas vai e-pasta veidā, lūdzu veikt atkārtotas darbības*, lai varētu kodu ievadīt vēlreiz.
 
* Ja tas bija reģistrācijas e-pasts, iesakām atjaunot paroli un kodu, kas tiks nosūtīts dažu minūšu ietvaros. Lai atjaunotu paroli, spied šeit.
Spiežot zemāk, iespējams uzzināt vairāk, kā rīkoties paroles atjaunošanas gadījumā: https://palidziba.go3.lv/article/paroles-jautajumi/ .
COM001 –Reģistrācijas laikā e-pasta formāts ir nekorekts
Šāds paziņojums var parādīties tikai gadījumā, ja tiek nekorekti ierakstīts epasta formāts vai domēns. Piemēram, lietotājs@gmail.com vai arī lietotājs. gmail.com.
Šajā gadījumā vienīgais risinājums ir pārliecināties par korekta e-pasta ievadīšanu!
COM002 – Reģistrācijas laikā telefona numurs sastādīts nepareizi
Ja reģistrējies ar savu tālruņa numuru, pārliecinies, vai formāts ir pareizs un tiek ievadīti visi cipari korekti.
 
Piemēram: Iespējams tiek ievadīts nekorekts valsts kods? Vai tiek pievienoti visi simboli kā +371… vai 00371?
SUB015 – Reģistrācijā izmantotais e-pasts jau ir reģistrēts portālā
Šāds paziņojums var parādīties tikai gadījumā, ja noteiktais e-pasts jau sistēmas ticis ievadīts un reģistrēts. Nav iespējams vienlaicīgi ar diviem e-pastiem reģistrēt divus abonementus.

Neatceries, vai Tev ir aktīvs Go3 abonements? Iespējams abonements reģistrēts pie kāda no mūsu sadarbības partneriem:Home3, Bite vai Tele2. Iesakām sazināties ar partneru klientu atbalsta daļu.
 
Neesi reģistrējies pie sadarbības partneriem? Iespējams abonements reģistrēts kādu laiku atpakaļ pie mums. Šajā gadījumā iesakām vispirms atjaunot savu paroli, kas nozīmē, ka jauna konta izveide nav nepeiciešama. Lai uzzinātu, kā atjaunot paroli, spied šeit https://palidziba.go3.lv/article/paroles-jautajumi/
 
Sazinieties ar mums, izmantojot e-pasta adresi, kuru mēģināt izmantot reģistrācijai un mēs pārbaudīsim e-pasta piederību.
OTC002 – Nederīgs kods pievienojot televizora ierīci
Šī kļūda ir redzama tikai tad, ja pievienojot TV ierīci un pieslēdzoties www.go3.lv mājas lapai kods tiek ievadīts teksta veidā.
Lūdzu, pārliecinieties, vai ievadītais kods atbilst televizora ekrānā redzamajam kodam, un mēģiniet vēlreiz.
Televizorā varat izvēlēties arī “Ģenerēt jaunu kodu”, un redzēsiet jaunu kodu, kuru varat mēģināt ievadīt.
Pilna instrukcija, kā saistīt televizoru ar Go3 ierīci, spiediet šeit.
SUB048 – Beidzies paroles atiestatīšanās laiks
Šis ziņojums tiek parādīts tikai tad, ja esat reģistrējies pats un mēģinājāt izveidot paroli pēc 24 stundām.
Lai tagad izveidotu paroli, lūdzu, izpildiet šo īso instrukciju:
– Apmeklējiet lapu proles atjaunošanai šeit
– Ievadiet reģistrācijai izmantotos akreditācijas datus
– Kad esat saņēmis jaunu e-pastu *, lūdzu, izveidojiet paroli 15 minūšu laikā
Tā kā šis e-pasta ziņojums jums tiek nosūtīts otro reizi, tas var nonākt iesūtnes mapēs “junk/ spam/ sociālie tīkli”, lūdzu, pārliecinieties, ka pārbaudāt katru vietu, ja to nesaņemat.
ME/F/AD – Nezināma kļūda, lejupielādējot materiālu (piem., problēmas ar satura pārnešanu)
Kļūdu paziņojums ir saistīts ar noteikta TV satura skatīšanos, kuru konkrētajā brīdī skatāties un/vai ar internetu.
Iesakām jums veikt tālāk aprakstītās darbības:
–       Mēģināt lejupielādēt atkārtoti saturu;
–       Restartēt Go3 aplikāciju;
–       Restartēt TV ierīci;
–       Restartēt maršrutētāju (rūteri);
–       Vēlreiz atjaunot savienojumu TV ar internetu.
 
Ja iepriekšminētās darbības nepalīdz, sazinieties ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību, norādot ziņojuma aprakstu.
PL/V/ON – Nederīgs ieraksta pieprasījums
Mēģinot ielādēt noteiktu saturu, tiek sūtīts mums pieprasījums satura ielādei.
Šādiem kļūdu paziņojumiem nevajadzētu parādīties, tomēr, ja tāds parādās uz TV ekrāna, iesakām:
–        Mēģināt lejupielādēt atkārtoti saturu;
–        Restartēt Go3 aplikāciju (pārliecinies, ka esi lejupielādējis Go3 aplikāciju no TV lietotņu veikala)
–        Restartēt TV .
 
Ja iepriekšminētās darbības nepalīdz, sazinieties ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību, norādot ziņojuma aprakstu.
PL/V/ER – Satura parametri netika atrasti
Šāds kļūdas paziņojums parasti parādās, ja TV savienots ar kādu no citām ierīcēm.
Mēģinot ielādēt noteiktu saturu, tiek sūtīts mums pieprasījums satura ielādei.
Iesakām veikt noteiktas darbības:
–        Mēģināt lejupielādēt atkārtoti saturu;
–        Restartēt Go3 aplikāciju (pārliecinies, ka esi lejupielādējis Go3 aplikāciju no TV lietotņu veikala)
–        Restartēt TV .

Ja iepriekšminētās darbības nepalīdz, sazinieties ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību, norādot ziņojuma aprakstu.
PR/Y/ED – Sagatavojot saturu ielādei, radās kļūda
Šāds kļūdas paziņojums parasti parādās, ja TV savienots ar kādu no citām ierīcēm.
Mēģinot ielādēt noteiktu saturu, tiek sūtīts mums pieprasījums satura ielādei.
Iesakām veikt noteiktas darbības:
–        Mēģināt lejupielādēt atkārtoti saturu;
–        Restartēt Go3 aplikāciju (pārliecinies, ka esi lejupielādējis Go3 aplikāciju no TV lietotņu veikala)
–        Restartēt TV .

Ja iepriekšminētās darbības nepalīdz, sazinieties ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību, norādot ziņojuma aprakstu.
TE/A/OR – Tehniskais pārtraukums. Kļūda rodas, izvietojot jauno vietnes versiju
Šis nav kļūdas paziņojums, bet ziņojums no mums! Mēs sūtām noteiktajā laikā jaunu lietojumprogrammas versiju vai veicam īslaicīgus plānotos tehniskos darbus, lai nodrošinātu vislabāko mūsu pakalpojumu sniegšanu.
 
Iesakām atkārtoti lejupielādēt Go3 pēc aptuveni 15 minūtēm vai vienas stundas ietvaros. Paldies par sapratni!
DE/A/LT – Nezināma kļūda
Atsevišķos gadījumos iespējama kļūda, kurai nav iespējams noteikt tūlītēju risinājumu.
Iesakām pārbaudīt, vai izvēlētā ierīce atbilst nepieciešamajām tehniskajām prasībām, to var pārbaudīt šeit. 
 
Ja izmantotā ierīce un lietojumprogrammas versija ir atjaunināta, kā arī ir pietiekams interneta ātrumu – iesakām sazināties ar mums, lai uzzinātu vairāk par šīs kļūdas iespējamajiem risinājumiem.

Ja esat atraduši gramatisku kļūdu, lūdzu sazinieties ar mums spiežot Ctrl+Enter.

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Vajadzīga palīdzība?
Vai nevari atrast nepieciešamo atbildi? Sazinies ar mums!
Kontakti

Gramatisko kļūdu informācija

Sekojoš teksts tiks nosūtīts kļūdu labošanai: