1. Uz sākumu
  2. Norēķinu jautājumi
  3. Maksājuma datums/periods

Maksājuma datums/periods

Maksājumu veikšana par Go3 ir ļoti vienkārša! Jūs varat izvēlēties maksāt savu abonementu kopā ar sadarbības partnera rēķinu, katru mēnesi veicot individuāli maksājumu, kā arī veicot maksājumu līdz kārtējā mēneša 25. datumam (ja tiek noslēgts Go3 līgums).

Lai iegūtu papildinformāciju, lūdzu, izvēlaties savu maksājumu veidu.

Sadarbības partneri
Ja esat pasūtījis Go3 pakalpojumu, izmantojot mūsu sadarbības partnerus Home3, Bite vai Tele2. Sazinieties ar klientu atbalsta dienestu, lai uzdotu jautājumus par rēķiniem un maksājumiem. Mums nav informācijas par jūsu rēķiniem un maksājumiem dēļ sadarbības partneru datu aizsardzības ierobežojumiem.
Nav Go3 aktīvs abonements
Ikmēneša maksājumi tiek veikti automātiski, kamēr Tavs abonements ir aktīvs.
Pēc viena mēneša, no pasūtījuma veikšanas brīža, tiks veikts automātiskais pārskaitījums no Tava bankas konta.
Ja maksājuma dienā bankas kontā nav pietiekami naudas līdzekļu, mēs par to paziņosim e-pastā un mēģināsim veikt maksājumu atkārtoti vairākas reizes.


SVARĪGI:
– Ja maksājums noticis veiksmīgs, nākamais automātiskais maksājums tiks veikts pēc mēneša, kā parasti (rēķina izrakstīšanas diena nemainīsies).
– Gadījumā, ja automātiskais maksājums nenotiek vai abonements tiek atcelts, mēs nosūtīsim ziņu e-pastā.
Aktīvs Go3 abonements
Rēķins būs gatavs katru mēnesi par iepriekšējo periodu aptuveni mēneša 5. dienā (bet ne vēlāk kā ap 10. datumu).
Gaidīsim maksājumu līdz nākamā mēnešā 25. datumam.
Lai redzētu rēķinu, iesakām apmeklēt pašapkalpošanās portālu mans.go3.lv.

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Vajadzīga palīdzība?
Vai nevari atrast nepieciešamo atbildi? Sazinies ar mums!
Kontakti