Pazudis konts

Ikviens no mums kādā brīdī kaut ko ir pazaudējis, tāpēc ir pilnīgi dabiski aizmirst vai pazaudēt savu kontu.

Neuztraucieties, ja jūtat, ka neatceraties savus identifikācijas datus (pieslēgšanās, paroli vai abus), varat tos viegli atjaunot.

Aizmirsu paroli
Lūdzu, sekojiet norādēm linkā par paroles atjaunošanu https://go3.lv/subscriber/password/request.
Aizmirsu lietotājvārdu
Iesakām sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu vai savu sadarbības partneri, no kura pasūtījāt pakalpojumu.
Ar prieku palīdzēsim atjuanot datus!

Svarīgi: Esi gatavs atbildēt uz atsevišķiem jautājumiem, lai mēs pārliecinātos par konta īpašnieka identifikāciju.
Aizmirsu gan paroli, gan lietotājvārdu
Nav tādu lietu, ko mēs nevarētu atrisināt un palīdzēt!

Ja Go3 līgums noslēgts pie mūsu sadarbības partnera (Home3, Bite, Tele2)– iesakām sazināties ar klientu atbalsta daļu un viņi ar prieku centīsies palīdzēt.

Vai redzat, ka ar bankas kontu notiek tiešie darījumi par Go3 pakalpojumu?
Šajā gadījumā mums no jums būs jāsaņem šādas informācija e-pastā vai čatā:
– bankas maksājuma uzdevums ar informāciju par Go3 veikto maksājumu;
– pēdējie 4 cipari no bankas kartes numura, ar kuru tiek veikti maksājumi.

Gaidīsim šo informāciju e-pastā vai čatā (vēlams noformēt PDF vai JPG, PNG formātā). Konta meklēšana notiek 3 darba dienu ietvaros.
https://go3.lv/contact

Ja pēc augstāk minēto darbību veikšanas neizdodas atjaunot piekļuvi savam kontam, iesakām sazināties ar savu pakalpojumu sniedzēju, pie kā ir noslēgts līgums par pakalpojuma izmantošanu.

Ja esat atraduši gramatisku kļūdu, lūdzu sazinieties ar mums spiežot Ctrl+Enter.

Vai informācija bija noderīga?

Saistītā informācija

Vajadzīga palīdzība?
Vai nevari atrast nepieciešamo atbildi? Sazinies ar mums!
Kontakti

Gramatisko kļūdu informācija

Sekojoš teksts tiks nosūtīts kļūdu labošanai: