Maksājuma veida maiņa Zemāk pievienota informācija, kā iespējams mainīt maksājuma veidu gadījumos, ja jāmaina bankas kartes, Paypal konts vai vēlaties pārslēgties no Paypal...
Maksājuma veidi Pašlaik varat pasūtīt un apmaksāt Go3 pakalpojumus, izmantojot norādītos maksājuma veidus: Bankas maksājuma karte ar CVV / CVC / CID...
Kļūdaini veiktie maksājumi Gadījumos, kad mēģināt abonēt vai samaksāt par Go3 pakalpojumiem, ekrānā saņemat informāciju, ka maksājums nav izdevies. Tas var notikt dažādu...
Pēc maksājuma veikšanas pakalpojums nedarbojas Ļoti retos gadījumos var gadīties, kad maksājums ir veikts korekti, taču abonementam nav iespējams skatīties iegādāto pakalpojumu. Jāatcerās, ka banka...
Naudas atgriešana Go3 pakalpojums nepiedāvā naudas atgriešanas iespēju. Pakalpojuma pasūtīšanas dienā puses vienojas, ka mēnesi sniegsim pakalpojumus apmaiņā pret veikto maksājumu. Tas...
Maksājuma datums/periods Maksājumu veikšana par Go3 ir ļoti vienkārša! Jūs varat izvēlēties maksāt savu abonementu kopā ar sadarbības partnera rēķinu, katru mēnesi...
Bezmaksas izmēģinājuma periods Ik pa laikam Go3 platformā iespējami bezmaksas izmēģinājuma piedāvājumi klientiem. Šobrīd nav aktuālo piedāvājumu. Go3 piedāvā labāko un izmeklētāko saturu,...
Jauni noteikumi maksājumu drošībai Karšu izdevēji ievieš jaunus maksājumu drošības noteikumus, lai uzlabotu aizsardzību pret krāpšanas riskiem, tāpēc apmaksas brīdī jums ir jāveic papildu...
Kupona aktivizācija Pilnu instrukciju, kā aktivizēt Go3 kuponu, atradīsi zemāk. Instrukcija pa soļiem, kā aktivizēt kuponu Pirmā iespēja: Atver go3.lv un ritini...
Bankas konta numurs (ar līgumu) No 2023. gada 1.janvāra bankas konta numurs Klientiem ar līgumu tiek mainīts. Ja esat noslēdzis ar mums līgumu, lūdzu, skatiet...