Bankas konta numurs (ar līgumu) No 2023. gada 1.janvāra bankas konta numurs Klientiem ar līgumu tiek mainīts. Ja esat noslēdzis ar mums līgumu, lūdzu, skatiet...
Kupona aktivizācija Pilnu instrukciju, kā aktivizēt Go3 kuponu, atradīsi zemāk. Kā aktivizēt kuponu: Otrā iespēja: Atver interneta pārlūku un ievadi šo saiti:...
Jauni noteikumi maksājumu drošībai Karšu izdevēji ievieš jaunus maksājumu drošības noteikumus, lai uzlabotu aizsardzību pret krāpšanas riskiem, tāpēc apmaksas brīdī jums ir jāveic papildu...
Bezmaksas izmēģinājuma periods Ik pa laikam Go3 platformā iespējami bezmaksas izmēģinājuma piedāvājumi klientiem. Šobrīd nav aktuālo piedāvājumu. Go3 piedāvā labāko un izmeklētāko saturu,...
Go3 biznesa klientiem Mēs priecājamies, ka vēlaties pasūtīt Go3, lai piesaistītu lielu auditoriju savam biznesam, tomēr šis pakalpojums ir paredzēts lietošanai privātām mājsaimniecībām....
Maksājumi Go3 nesūta fiziskus rēķinus par pakalpojuma izmantošanu. Atkarībā no tā, kā tika pasūtīts Go3 (pie sadarbības partneri vai tieši pie...
Maksājuma datums/periods Maksājumu veikšana par Go3 ir ļoti vienkārša! Jūs varat izvēlēties maksāt savu abonementu kopā ar sadarbības partnera rēķinu, katru mēnesi...
Naudas atgriešana Go3 pakalpojums nepiedāvā naudas atgriešanas iespēju. Pakalpojuma pasūtīšanas dienā puses vienojas, ka mēnesi sniegsim pakalpojumus apmaiņā pret veikto maksājumu. Tas...
Kļūdaini veiktie maksājumi Gadījumos, kad mēģināt abonēt vai samaksāt par Go3 pakalpojumiem, ekrānā saņemat informāciju, ka maksājums nav izdevies. Tas var notikt dažādu...
Maksājuma veidi Pašlaik varat pasūtīt un apmaksāt Go3 pakalpojumus, izmantojot norādītos maksājuma veidus: Bankas maksājuma karte ar CVV / CVC / CID...
Maksājumu karšu nomaiņa Zemāk pievienota informācija, kā iespējams mainīt maksājuma veidu gadījumos, ja jāmaina bankas kartes, Paypal konts vai vēlaties pārslēgties no Paypal...