Viaplay izmaiņu pārskats
Vairs nevaru abonēt “Viaplay” saturu. Ko lai dara?
Ja Tev vēl nav “Viaplay” abonementa, bet platformā pamanīji sporta saturu, kuru vēlies skatīties, iesakām abonēt https://plan.go3.lv/monthly
Go3 varēsi izvēlēties abonēšanas plānu, kas vislabāk atbilst Tavām vajadzībām. Varēsi baudīt filmas, televīzijas kanālus, kā arī bagātīgu sporta saturu – arī dažādu sporta līgu sacensības, kuras, iespējams, iepriekš skatījies “Viaplay”.
Go3 varēsi izvēlēties abonēšanas plānu, kas vislabāk atbilst Tavām vajadzībām. Varēsi baudīt filmas, televīzijas kanālus, kā arī bagātīgu sporta saturu – arī dažādu sporta līgu sacensības, kuras, iespējams, iepriekš skatījies “Viaplay”.
Kas notiks ar manu abonementu?
Varēsi izmantot Tavu “Viaplay” lietotājvārdu un paroli, lai piekļūtu Go3 saturam, dodoties uz saiti www.go3.lv. Ja Tava “Viaplay” piekļuve nestrādā, pamēģini atcerēties, vai Tev gadījumā ir arī Go3 lietotājvārds un parole un pamēģini ievadīt tos.
Visi līdz šim spēkā esošie “Viaplay” abonementi tiks pārtraukti, savukārt lietotāji tiks pārnesti uz Go3*.
Ja saņēmi e-pastu no “Viaplay”, kur minēts, ka Tava konta migrācija nenotiks automātiski, apsver domu abonēt sporta un cita veida saturu Go3. https://plan.go3.lv/monthly
Visi līdz šim spēkā esošie “Viaplay” abonementi tiks pārtraukti, savukārt lietotāji tiks pārnesti uz Go3*.
Ja saņēmi e-pastu no “Viaplay”, kur minēts, ka Tava konta migrācija nenotiks automātiski, apsver domu abonēt sporta un cita veida saturu Go3. https://plan.go3.lv/monthly
Kāpēc kaut kas mainās?
Go3 un “Viaplay” ir svarīgi saviem klientiem sniegt labāko izklaides un satura straumēšanas pieredzi. Ņemot vērā, ka “Viaplay” ir nolēmis pārtraukt pārraidi Baltijas valstīs, tika pieņemts abpusējs lēmums par “Viaplay” sporta satura pārraides tiesību nodošanu Go3 televīzijai.
Lai Tu nezaudētu piekļuvi iemīļotāko sporta līgu sacensībām un mačiem, saņemsi iespēju kļūt par Go3 klientu.
Lai Tu nezaudētu piekļuvi iemīļotāko sporta līgu sacensībām un mačiem, saņemsi iespēju kļūt par Go3 klientu.
Kā varēšu ielogoties?
Vari izmantot Tavu lietotāja piekļuvi, lai ielogotos Go3 televīzijā. Lūdzu, ieskaties aprakstā, kas labāk atbilst Tavai situācijai.
Man bija tikai “Viaplay” abonements. Varēsi ielogoties Go3 ar Tavu “Viaplay” lietotājvārdu un paroli, kas strādās arī Go3!
Man bija gan Go3, gan “Viaplay” abonements. Lūdzu, izmanto Tavu līdzšinējo Go3 piekļuvi, lai ielogotos.
Mēs Tevi informēsim un sniegsim atbalstu, ja kas mainīsies, vai arī saskarsies ar kādām tehniskām problēmām.
Man bija tikai “Viaplay” abonements. Varēsi ielogoties Go3 ar Tavu “Viaplay” lietotājvārdu un paroli, kas strādās arī Go3!
Man bija gan Go3, gan “Viaplay” abonements. Lūdzu, izmanto Tavu līdzšinējo Go3 piekļuvi, lai ielogotos.
Mēs Tevi informēsim un sniegsim atbalstu, ja kas mainīsies, vai arī saskarsies ar kādām tehniskām problēmām.
Kādu saturu varēšu skatīties?
Go3 televīzijā varēsi baudīt dažāda veida saturu. Taču pats svarīgākais – lielākā daļa sporta satura, kas bija pieejams “Viaplay”, un vēl daudz kā cita, arī ir baudāms Go3.
Ja Tev nepietiek tikai ar sporta saturu vien, ieskaties citos Go3 abonēšanas plānos (piemēram, “Filmas”, “TV”), kā arī to kombinācijās.
Ja Tev nepietiek tikai ar sporta saturu vien, ieskaties citos Go3 abonēšanas plānos (piemēram, “Filmas”, “TV”), kā arī to kombinācijās.
Kāds būs mans abonēšanas plāns?
Ja līdz šim abonēji “Viaplay”, Tev tiks piešķirta piekļuve Go3 abonēšanas plānam “Filmas”, kā arī satura pakai “Extra Sports”.
Ja abonēji arī Go3, papildus saņemsi jau esošajam plānam saņemsi piekļuvi arī “Extra Sports” satura pakai.
Ja vēlies pagarināt abonementu un ieskatīties arī cita veida saturā, pēc lietotāju kontu migrācijas varēsi veikt izmaiņas Tavā abonēšanas plānā.
Ja abonēji arī Go3, papildus saņemsi jau esošajam plānam saņemsi piekļuvi arī “Extra Sports” satura pakai.
Ja vēlies pagarināt abonementu un ieskatīties arī cita veida saturā, pēc lietotāju kontu migrācijas varēsi veikt izmaiņas Tavā abonēšanas plānā.
Vai varu turpināt skatīties “Viaplay” saturu?
Sākot no 2024. gada 26. marta (ieskaitot) “Viaplay” Baltijas valstīs vairs nepārraidīs saturu. Tas nozīmē, ka līdz šim izmantoto abonementu vairs nevarēsi skatīties “Viaplay”.
Kas notiks ar manu abonementu?
Kad varēšu skatīties Go3 televīziju?
Vari ielogoties Go3 un skatīties saturu sākot no 22. marta.
Kā varu ielogoties Go3?
Vari izmantot Tavu līdzšinējo lietotāja piekļuvi, ar kuru ielogojies “Viaplay” kontā.
Mēs Tevi informēsim un sniegsim atbalstu, ja kas mainīsies, vai arī saskarsies ar kādām tehniskām problēmām.
Mēs Tevi informēsim un sniegsim atbalstu, ja kas mainīsies, vai arī saskarsies ar kādām tehniskām problēmām.
Kurā datumā man būs jāmaksā?
Abonementa maksājuma datumu nosaka pakalpojuma sniedzējs, no kura saņēmi Go3 abonementu. Ja līdz šim neabonēji Go3, maksājuma datums paliks tāds pats, kāds tas bija, skatoties “Viaplay”.
Lūdzu, pārbaudi, vai Tev gadījumā nav Go3 abonements. Ja tāds ir, tad uzzini, kam par to maksā. Ja nesaņēmi abonementu tieši no Go3, bet gan pie kāda no mūsu partneriem, kas norādīts zemāk, tad apvienoto rēķinu saņemsi no šī pakalpojuma sniedzēja.
Lūdzu, pārbaudi, vai Tev gadījumā nav Go3 abonements. Ja tāds ir, tad uzzini, kam par to maksā. Ja nesaņēmi abonementu tieši no Go3, bet gan pie kāda no mūsu partneriem, kas norādīts zemāk, tad apvienoto rēķinu saņemsi no šī pakalpojuma sniedzēja.
Cik daudz man būs jāmaksā?
Par Go3 saturu maksāsi tādu pašu cenu, kāda bija “Viaplay” abonementam.
Ja Tev paralēli ir arī Go3 abonements, tad gala summa būs vienāda ar Tevis izvēlēto Go3 abonēšanas plānu, kā arī papildu 12,99 eiro par “Extra Sports” satura paku.
Ja Tev paralēli ir arī Go3 abonements, tad gala summa būs vienāda ar Tevis izvēlēto Go3 abonēšanas plānu, kā arī papildu 12,99 eiro par “Extra Sports” satura paku.
Kādu saturu varēšu skatīties?
Ja vien Tev nav arī Go3 abonementa, iegūsi abonēšanas plānu “Filmas”, kā arī satura paku “Extra Sports” un varēsi baudīt daudz dažādu filmu, seriālu un sporta līgu pārraižu, par kurām fanoji, skatoties “Viaplay”.
Jebkurš papildu saturs, kas ir Tev pieejams, ir atkarīgs no tā, kāda veida Go3 piedāvājumu izvēlējies.
Jebkurš papildu saturs, kas ir Tev pieejams, ir atkarīgs no tā, kāda veida Go3 piedāvājumu izvēlējies.
Kas būs mans pakalpojuma sniedzējs?
Tavs jaunais pakalpojuma sniedzējs būs tas, kuram šobrīd maksā par Go3 televīzijas abonementu. Zemāk norādījām sarakstu ar šībrīža Go3 satura izplatītājiem Baltijas valstīs.
Man nav bijis abonements, bet gribu sākt skatīties abonēšanas plāna “Extra Sports” saturu. Kā jārīkojas?
Aicinām Tevi abonēt Go3 un izvēlēties paku “Extra Sports”, ja vēlies tieši šo piedāvāto satura papildpaku. Ja vēlāk gribēsi baudīt cita veida saturu, varēsi veikt izmaiņas savā abonementā.
Nezinu, vai man ir Go3 abonements. Kā man rīkoties?
Lai uzzinātu, kur ieguvi Go3 abonementu, ieskaties logotipā augšējā kreisajā stūrī, kuru redzi, skatoties Go3 televīziju. Logotipā jābūt apvienotiem kā pakalpojuma sniedzēja, tā arī Go3 zīmoliem.
Ja šādi neizdodas izprast, kurš ir īstais pakalpojuma sniedzējs, sazinies ar citiem uzņēmumiem, lai noskaidrotu, kurš no tiem Tev nodrošina Go3 abonementu.
Ja šādi neizdodas izprast, kurš ir īstais pakalpojuma sniedzējs, sazinies ar citiem uzņēmumiem, lai noskaidrotu, kurš no tiem Tev nodrošina Go3 abonementu.
Man ir Go3 abonements, ko saņēmu no “Baltcom”.
Par abonementu saņemsi pēcapmaksas rēķinu. Īsāk sakot, saņemsi rēķinu par iepriekšējo periodu – vienu mēnesi –, kura laikā izmantots abonements. Nav jāveic priekšapmaksa, lai skatītos saturu.
Rēķina apmaksas datums – Mēneša pirmā diena. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, sazinies ar “Baltcom”.
Tavs maksājuma veids būs tāds pats, kādu izmanto, norēķinoties ar “Baltcom”. Vari sagaidīt vienu rēķinu, kurā būs apvienotas kā uzņēmuma sniegto pakalpojumu, tā arī Go3 “Extra Sports” satura pakas cenas.
Rēķina apmaksas datums – Mēneša pirmā diena. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, sazinies ar “Baltcom”.
Tavs maksājuma veids būs tāds pats, kādu izmanto, norēķinoties ar “Baltcom”. Vari sagaidīt vienu rēķinu, kurā būs apvienotas kā uzņēmuma sniegto pakalpojumu, tā arī Go3 “Extra Sports” satura pakas cenas.
Man ir Go3 abonements, ko saņēmu no “Bite”.
Par abonementu saņemsi pēcapmaksas rēķinu. Īsāk sakot, saņemsi rēķinu par iepriekšējo periodu – vienu mēnesi –, kura laikā izmantots abonements. Nav jāveic priekšapmaksa, lai skatītos saturu.
Rēķina apmaksas datums – Mēneša pirmā diena. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, sazinies ar “Bite”.
Tavs maksājuma veids būs tāds pats, kādu izmanto, norēķinoties ar “Bite”. Vari sagaidīt vienu rēķinu, kurā būs apvienotas kā uzņēmuma sniegto pakalpojumu, tā arī Go3 “Extra Sports” satura pakas cenas.
Rēķina apmaksas datums – Mēneša pirmā diena. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, sazinies ar “Bite”.
Tavs maksājuma veids būs tāds pats, kādu izmanto, norēķinoties ar “Bite”. Vari sagaidīt vienu rēķinu, kurā būs apvienotas kā uzņēmuma sniegto pakalpojumu, tā arī Go3 “Extra Sports” satura pakas cenas.
Man ir Go3 abonements, ko saņēmu no “Home3”.
Par abonementu saņemsi pēcapmaksas rēķinu. Īsāk sakot, saņemsi rēķinu par iepriekšējo periodu – vienu mēnesi –, kura laikā izmantots abonements. Nav jāveic priekšapmaksa, lai skatītos saturu.
Rēķina apmaksas datums – Mēneša 5. diena (parasti). Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, sazinies ar “Home3”.
Tavs maksājuma veids būs tāds pats, kādu izmanto, norēķinoties ar “Home3”. Vari sagaidīt vienu rēķinu, kurā būs apvienotas kā uzņēmuma sniegto pakalpojumu, tā arī Go3 “Extra Sports” satura pakas cenas.
Rēķina apmaksas datums – Mēneša 5. diena (parasti). Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, sazinies ar “Home3”.
Tavs maksājuma veids būs tāds pats, kādu izmanto, norēķinoties ar “Home3”. Vari sagaidīt vienu rēķinu, kurā būs apvienotas kā uzņēmuma sniegto pakalpojumu, tā arī Go3 “Extra Sports” satura pakas cenas.
Man ir Go3 abonements, ko saņēmu no “Tele2”.
Par abonementu saņemsi pēcapmaksas rēķinu. Īsāk sakot, saņemsi rēķinu par iepriekšējo periodu – vienu mēnesi –, kura laikā izmantots abonements. Nav jāveic priekšapmaksa, lai skatītos saturu.
Rēķina apmaksas datums – Mēneša pirmā diena. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, sazinies ar “Tele2”.
Tavs maksājuma veids būs tāds pats, kādu izmanto, norēķinoties ar “Tele2”.
Vari sagaidīt vienu rēķinu, kurā būs apvienotas kā uzņēmuma sniegto pakalpojumu, tā arī Go3 “Extra Sports” satura pakas cenas.
Rēķina apmaksas datums – Mēneša pirmā diena. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, sazinies ar “Tele2”.
Tavs maksājuma veids būs tāds pats, kādu izmanto, norēķinoties ar “Tele2”.
Vari sagaidīt vienu rēķinu, kurā būs apvienotas kā uzņēmuma sniegto pakalpojumu, tā arī Go3 “Extra Sports” satura pakas cenas.
Abonēju saturu tieši no Go3.
Bez LĪGUMA
Maksājuma veids: Tavs maksājuma veids paliks tas pats, ko izmantojāt Go3, un nekādas izmaiņas netiks veiktas.
Maksājuma datums: Mēs salīdzināsim maksājumu datumus starp Viaplay un Go3 un iestatīsim vēlāko datumu kā nākamo norēķinu dienu turpmākajiem darījumiem.
ILGTERMIŅA LĪGUMS
Ja par abonementu Tev bija noslēgta vienošanās ar Go3 televīziju, saņemsi pēcapmaksas rēķinu.
Īsāk sakot, saņemsi rēķinu par iepriekšējo periodu – vienu mēnesi –, kura laikā izmantots abonements. Nav jāveic priekšapmaksa, lai skatītos saturu.
Rēķina apmaksas datums – Mēneša 5. diena (parasti). Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, sazinies ar Go3.
Maksājuma veids: Tavs maksājuma veids paliks tas pats, ko izmantojāt Go3, un nekādas izmaiņas netiks veiktas.
Maksājuma datums: Mēs salīdzināsim maksājumu datumus starp Viaplay un Go3 un iestatīsim vēlāko datumu kā nākamo norēķinu dienu turpmākajiem darījumiem.
ILGTERMIŅA LĪGUMS
Ja par abonementu Tev bija noslēgta vienošanās ar Go3 televīziju, saņemsi pēcapmaksas rēķinu.
Īsāk sakot, saņemsi rēķinu par iepriekšējo periodu – vienu mēnesi –, kura laikā izmantots abonements. Nav jāveic priekšapmaksa, lai skatītos saturu.
Rēķina apmaksas datums – Mēneša 5. diena (parasti). Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, sazinies ar Go3.
Kādi pakalpojuma lietošanas noteikumi uz mani attieksies pēc migrācijas uz Go3?
Sākot no 2024. gada 22. marta Tavs lietotāja konts un abonements tiks pārnests no “Viaplay” uz Go3, tādēļ turpmāk tiks piemēroti Go3 Vispārīgie noteikumi un nosacījumi, kā arī Privātuma politika. Lūdzu, ieskaties Go3 Vispārīgajos noteikumos un nosacījumos, kā arī Privātuma politikā šeit.
https://go3.lv/page/terms-and-conditions
https://go3.lv/page/terms-and-conditions
Kāda veida informācija tiks pārnesta?
Tava kontaktinformācija un jebkādi dati, kas nepieciešami, lai sniegtu pakalpojumu, tiks nodoti Go3 un sadarbības partneriem, kuriem maksā par abonementu.
Šādi nodrošināsim vienmērīgu pāreju no “Viaplay” uz Go3, pārnesot tikai to informāciju, kas nepieciešama satura straumēšanai un nekā cita.
Šādi nodrošināsim vienmērīgu pāreju no “Viaplay” uz Go3, pārnesot tikai to informāciju, kas nepieciešama satura straumēšanai un nekā cita.
Kā varu kontrolēt manu abonementu?
Ja vēlies veikt izmaiņas Tavā Go3 abonementā, lūdzu, dodies uz Tavu lietotāja kontu, izmantojot interneta pārlūku. Jebkurā brīdī varēsi veikt izmaiņas Tavā Go3 un “Extra Sports” abonementā.
Vai varu pārtraukt manu “Viaplay” abonementu?
Ja Tevi neapmierina izmaiņas, vari pārtraukt abonementu. Taču mēs Tevi aicinām to nedarīt. Iespējams, pārmaiņas var izklausīties sarežģītas, taču tā vis nav. Tev kā lietotājam nekas daudz satura baudīšanas ziņā nemainīsies.
Padomi, izmantojot Go3
Kādas ir minimālās prasības, lai skatītos Go3?
Minimālās tehniskās prasības, lai izmantot Go3 pakalpojumus, vari uzzināt šajā rakstā.
https://palidziba.go3.lv/article/tehniskas-prasibas/
https://palidziba.go3.lv/article/tehniskas-prasibas/
Ko darīt, ja man ir tehniskas problēmas, izmantojot Go3?
Ja, izmantojot Go3 televīziju, saskaries ar tehniskām problēmām, lūdzu, ieskaties šajā kļūmju un to risinājuma rakstā, kurā fiksētas biežākās iespējamās problēmas.
https://palidziba.go3.lv/article/kludu-pazinojumi/
https://palidziba.go3.lv/article/kludu-pazinojumi/
Kādās ierīcēs varu skatīties Go3?
Go3 Tev ir pieejams Latvijā biežāk izmantotajās ierīcēs.
Viedie televizori: “LG”, “Samsung”, “Hisense”.
“Android TV”: jebkurš televizors ar “Android” operētājsistēmu.
Multimediju atskaņotājs: Go3 oficiālā “Android” ierīce.
“Android” viedtālruņi un planšetes.
“Apple” “iOS” viedtālruņi un planšetes.
Interneta pārlūks.
Lūdzu, pārbaudi, vai Tava ierīce atbilst minimālajām prasībām.
https://palidziba.go3.lv/article/tehniskas-prasibas/
Viedie televizori: “LG”, “Samsung”, “Hisense”.
“Android TV”: jebkurš televizors ar “Android” operētājsistēmu.
Multimediju atskaņotājs: Go3 oficiālā “Android” ierīce.
“Android” viedtālruņi un planšetes.
“Apple” “iOS” viedtālruņi un planšetes.
Interneta pārlūks.
Lūdzu, pārbaudi, vai Tava ierīce atbilst minimālajām prasībām.
https://palidziba.go3.lv/article/tehniskas-prasibas/
Kādu vēl saturu varu skatīties Go3?
Papildu “Extra Sports” satura pakai ar abonementa plānu “Filmas” vari baudīt dažādas aizraujošas filmas un seriālus.
Ja Tevi aizrauj sports, varam piedāvāt abonēšanas plānu “Sports”, kas lieliski papildina satura paku “Extra Sports”.
Savukārt, ja izbaudi televīzijas kanālu skatīšanos, abonēšanas plānā “TV+Filmas” to ir patiešām daudz – Tev būs, ko skatīties.
Ja Tevi aizrauj sports, varam piedāvāt abonēšanas plānu “Sports”, kas lieliski papildina satura paku “Extra Sports”.
Savukārt, ja izbaudi televīzijas kanālu skatīšanos, abonēšanas plānā “TV+Filmas” to ir patiešām daudz – Tev būs, ko skatīties.
Kas ir PIN kods? Kā to izmantot?
PIN kodu izmanto, lai nejauši neatskaņotu pieaugušo saturu, kā arī netīšām neveiktu izmaiņas Tavā abonēšanas plānā.
Ja aizmirsi savu PIN kodu, pamēģini noklusējuma kodu, kas aprakstīts šeit www vai arī sazinies ar Go3 klientu apkalpošanas nodaļu.
https://palidziba.go3.lv/article/pin-koda-jautajumi/
Ja aizmirsi savu PIN kodu, pamēģini noklusējuma kodu, kas aprakstīts šeit www vai arī sazinies ar Go3 klientu apkalpošanas nodaļu.
https://palidziba.go3.lv/article/pin-koda-jautajumi/
Cik ierīces kopā un vienlaicīgi varu izmantot?
Vienlaicīgi Go3 vari skatīties divās ierīcēs, taču ielogoties kopumā vari piecās ierīcēs. Šādi nodrošinām patīkamu, vienmērīgu kvalitāti jebkurā no Tavām citām ierīcēm.
Ko darīt, ja neizdevās veikt maksājumu?
Ir iespējamas situācijas, ka maksājums pēc klientu pārneses jeb migrācijas varētu neizdoties. Tā varētu notikt, ja Tavā bankā ir iesniegts automātiskais e-rēķins ar konkrētu maksimālo limitu. Pārliecinies, ka Tavam maksājuma veidam par vienu darījumu nav noteikts maksimālais limits.
Citos gadījumos Go3 pārbaudīs jebkuru no maksājumu veikšanas problēmām, tādēļ droši sazinies ar klientu apkalpošanu, ja neizdodas veikt maksājumu.
Citos gadījumos Go3 pārbaudīs jebkuru no maksājumu veikšanas problēmām, tādēļ droši sazinies ar klientu apkalpošanu, ja neizdodas veikt maksājumu.